Riigikohtus jättis rahuldamata Altia Eesti AS kaebuse ning kohtuotsus kinnitab tarbijakaitseameti poolt 21.detsembril 2009 tehtud ettekirjutuse õigsust.
Vaidlusesse kaasati tarbijakaitseameti poolt mitmeid tunnustatud eksperte, kes tegid muuhulgas reklaamile keelelise ja pildilise analüüsi.
Ameti hinnangul annab kohtuotsus arvestatavaid suuniseid alkoholipoliitika rakendamiseks. Ühtlasi muudab see hõlpsamaks edaspidiste alkoholireklaamide menetluse, eelkõige otseste üleskutsete hindamisel ja tõlgendamisel.
Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu ka alkoholireklaamides nõutud hoiatuste mõttele. Lisaks sellele, et reklaam ei tohi sisaldada otsest üleskutset alkoholi ostmiseks või tarbimiseks, peab reklaami avaldamisel hindama ka hoiatava teksti hoomatavust.
Hoiatus peab olema selgelt loetav sh tekst peab taustast olema eristatav ning paigutatud horisontaalselt.