Ühendkuningriigis Manchesteris asuva Hawksmoori restorani teenindaja tõi kliendile kogemata veini, mille hind on 4500 naela (5130 eurot).
Restoran serveeris kliendile kogemata veini, mille hind on 4500 naela
Klient tellis tegelikult 2001 Chateau Pichon Longueville Comtesse de Lalande veini, mille hind on 260 naela (296 eurot), teatab cnn.com.
Restorani esindava avalike suhete firma Kitchens Communications juht Irena Pogarcic selgitas, et teenindaja võttis veinikeldrist vale pudeli, ajades kaks sama aastakäigu Bordeaux’ veini segamini.
«Teenindaja ei märganud, et ta serveeris mitu korda kallimat veini. Ka klient ei pannud seda tähele. Alles hiljem, kui hakati tellitud veine üle vaatama, avastati viga,» sõnas restorani esindaja.
Restoran saatis kliendile kirja, et teenindaja tõi talle 4500 naela maksnud 2001 Château Le Pin Pomerol veini ning nad loodavad, et kliendile see maitses ja ta nautis oma õhtut.
Hawksmoore’i restorani omanikud edastasid sotsiaalmeedias, et suure vea teinud teenindaja ei peaks põdema ja teda ka ei vallandata, kuna eksimine on inimlik.
2001 Château Le Pin Pomerol on Hawksmoore’i restorani joogikaardi veinidest kõige kallim.
Tuntud veinikriitik Robert Parker Jr peab 2001 Château Le Pin Pomeroli nimetatud aastakäigu veinide «kuningaks».
Parker Jr teatel on selles veinis tunda mustsõstra- ja kirsilikööri, ploome, lagritsat, karamelli ja isegi moosiga röstsaia.
Restorani teatel tekkis teenindajal veinisegadus sellest, et odavama ja kallima veini etiketid on väga sarnased ja need veinid on veinikeldris üksteise lähedal.