Kanal 2 on tõusnud taas vaadatuimaks kommertstelekanaliks Eestis. Telekanal hoiab oma uuenenud programmiga liidripositsiooni kogu Eesti vaadatavuse arvestuses, samuti nooremate televaatajate sihtrühmas.
Kanal 2 tõusis taas Eesti vaadatuimaks kommertskanaliks
Telekevade algust tähistav märtsikuu oli Kanal 2-le edukas tervikuna ning hoog ei ole raugemas ka aprillis. Kanal 2 kevadiselt nooruslikku programmi vaadati 18–49-aastaste sihtrühmas 13% rohkem kui konkurentkanalit TV3.
«Rõõm on tõdeda, et meie programmiosakonna julged sammud on vilja kandnud ning oleme suutnud oma vaatajaid kõnetada, mis omakorda on kajastunud ka positiivsetes vaatajanumbrites,» kommenteerib Kanal 2 programmijuht Kaspar Kaljas.
Televaatajate usaldust näitavad ka märtsikuu erinevate nädalate edetabelid, kus pea pooled on Kanal 2 saated. Esikümnesse jõuavad iganädalaselt «Kuuuurija», «Kodutunne», «Roaldi nädal», «Meie aasta Aafrikas», «Radar».
«Eriti teeb rõõmu, et oleme suutnud kanalile tuua juurde ka nooremaid vaatajaid ning kindlasti pingutame selle nimel edasi, et Kanal 2 oleks jätkuvalt oma austajatele meeleolukas kaaslane läbi terve nädala. Täname väga oma vaatajaid ja pingutame positiivse koostöö nimel edaspidigi,» lisab Kaljas.
Uusi uudiseid toob Kanal 2 kevadprogrammi juba homme alustav kodumaine dokumentaalsari «Päriselu lood», mille esimene osa «Kuningriigi langemine» analüüsib Suurbritannias toimuvat ja selle mõju Eestile.