Galerii: Kevadise moenädala viimane õhtu tõi lavale pöörase moeloome ja peene naiselikkuse

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eile õhtul jõudis moesõprade ette kevadise Tallinn Fashion Weeki viimane vaatus, mis tõi lavale nii pöörased loovhuligaanid ja moemaailma värsked trendid, aga ka ülima naiselikkuse ning ühe pulmakleitide kollektsiooni. Tartu moepubliku ette astusid BRAND NO.8, Diana Arno, Katrin Aasmaa, Aldo Järvsoo, Triinu Pungits ja Mammu Couture.

Märtsikuine Tallinn Fashion Week kulmineerus eile õhtul Tartus hotellis Lydia ning pakkus nii Tallinnast kui Tartust kohale saabunud huvilistele kütkestavat moemängu. Esimesena astus lavale BRAND NO.8, kelle tänavune kollektsioon räägib hingest ja tunnetest, mis peegelduvad inimese seest. Brändi disainikeel järgib kaasaegseid trende ja rõhutab naise keha loomulikku ilu, lisades põnevaid elemente nii efektsete kangaste kui ka läbimõeldud värvimänguga.

Kollektsiooni pehmetes ja pastelsetes toonides rõivaid täiendasid Ruslan Baginskiy peakatted ning Ukraina moebrändi Jamemme ümmargused kotid, mis on müügil BRAND NO.8 butiigis. 

Diana Arno värske kevadkollektsioon pajatas aga loo maailmaränduri elust ning on inspireeritud suurlinna kõrghoonetest. Kaasaegne linnaarhitektuur tõi kollektsiooni ranged vormid, mida ilmestasid omakorda ruudulised jakid, kleidid ja pluusid, samuti korrapärased voldid, sportlikud elemendid ning plisseeritud seelikud. Päikeselised sinepitoonid olid aga kaaslasteks kollektsiooni merehõngulistele triipudele, voogavatele kangastele ning lainetavatele rüüsidele.

Kodumaisel moeskeenel ainulaadseks nähtuseks peetav Katrin Aasmaa tõi lavale kapsapõldudest inspireeritud kollektsiooni, mille eesmärgiks on näidata rõivaste emotsionaalset väärtust – disaineri sõnul suudavad rõivad ka kõige raskemates olukordades inimese enesetunnet parandada. Aasmaa värskeimas moeloomes kohtab nii narmendavat ja kergelt kulunud tviidkangast kui ka sädelevat litrit, kollektsiooni mustrid valmisid aga kapsa läbilõikest joonistuvate joonte põhjal.

Moekunstnik Aldo Järvsoo esitles Tartu moepublikule oma uut pulmakleitide kollektsiooni, mille inspiratsioon pärines Eestimaa suveõhtute sumedusest ja õitsele puhkenud niitudest. Külluslike lilleornamentidega tikitud pitsidesse olid peidetud kodumaa rahvuslikud motiivid, mida täiendas omakorda ka pärlite sära, kollektsiooni peamine fookus asetus aga puhtale ja helgele disainile.

Triinu Pungitsa uus kollektsioon on aga ood rohenäppudele ja metsikutele aedadele, taimede olemasolule ja isekasvatamise rõõmule. Kollektsiooni stiil on boheemlaslik ning seda täiendavad salendavad jooned, keerukad liigendused ja mahukad taskud. Rõivaste trükimustrites valitsevad dekoratiivsed taimemotiivid, aedniku käed, lendlevad taevahobused ja aednik ise, värvimängu loovad aga hõõguv punakas oranž, taevasinine, hallikasroheline, külm roheline ning must ja valge.

Kevadist moenädalat jäi lõpetama Mammu Couture, kelle värskesse loomingusse on põimitud nii mänglev arrogantsus kui ka pastelne ja muinasjutuline moeunelm. Brändi 50ndate-hõngulised siluetid ja tülliplahvatused on isepäised ning astuvad vastu Põhjamaade ettevaatlikule minimalismile, neid toetavad ka uhked volangid, tikandid ja sametised detailid ning lendlev ja värviline kleidiassortii.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles