Süda rahul: «Kõigi Eesti» sümboolika autor andis kampaaniale heakskiidu ja saatis eestlastele tervituse
Autoriõiguste segadus klaaritud!

Kampaania «Kõigi Eesti» logo ei ole varastatud. Piltidel Vaido Neigaus ja Victoria Villig.

FOTO: Instagram

Pühapäeval hakkas sotsiaalmeedias levima kampaania «Kõigi Eesti», millega protesteeriti praeguse poliitilise olukorra vastu. Hiljuti hakkasid levima süüdistused, nagu oleks kampaania logo varastatud, tegelikult see nii aga pole.

«Kõigi Eesti» levis kulutulena üle sotsiaalmeedia, teemaviidet postitasid kümned tuhanded inimesed, sh näitlejad, poliitikud, muusikud jm avaliku elu tegelased. Teisipäeval seati aga küsimärgi alla kampaania logo, joonistatud südamekese autorlus, ning levima hakkasid süüdistused, justkui oleks see varastatud.

Nüüd on asi klaar: süda ei ole varastatud. «Kinnitame, et oleme kasutanud sümbolit litsentsiga ja jagame siinkohal ka autori sõnumit kõigile eestimaalastele,» teatasid kampaania algatajad Facebookis.

Südameikooni disanis Austraalia graafik ja illustraator Spencer Harrison, kes saatis eestlastele tervitava kirja.

Armsad #Eesti inimesed! 

Ma toetan enda loodud südameikooni kasutamist, et sõnumid võrdsusest, armastusest, rahust, vägivallatusest, tolerantsusest ja õiglusest jõuaksid kõigi maailma inimesteni. Kasutage seda märki armastuse jagamiseks ning vihasõnumite vastu. Oleme ju kõik ühtne inimkond sama eesmärgi eest väljas. 

Edu soovides
Spencer Harrison

Liikumise eesmärk on tõmmata tähelepanu praegusele pingelisele poliitilisele olukorrale. Kampaania algatajate sõnul antakse teemaviidet «Kõigi Eesti» kasutades teada, et seistakse hooliva, üksteist austava, väärika, eduka, kaasava ja võimalusterohke Eesti eest. «Meie kõigi Eesti on demokraatlik, enesekindel, kaitstud, arvestav, hooliv, tulevikkuvaatav, Euroopa-meelne. Need väärtused on erakondadeülesed ja ühendavad meid kõiki,» seisab «Kõigi Eesti» Facebooki lehel.

Kolmapäeva õhtuks oli lehele meeldimisi kogunenud üle 25 tuhande.

Populaarne

Tagasi üles