29. ja 30 märtsil Eesti Kunstiakadeemias (EKA) toimuv TMW konverents keskendub kultuuri mõjule majanduse käivitajana. Erilise tähelepanu all on kunsti roll linnade ja piirkondade arengus nii ajastu vaimu peegeldavate esteetiliste standardite edendamisel kui ka sotsiaalsetele probleemidele osundades.
Briti moodsa graafilise disaini võtmekuju Malcolm Garretti karjäär muusikatööstuse teedrajava disaineri ja imagoloogina on kestnud juba neli aastakümmet. Esimese põlvkonna punkarina lõi ta juba 1970ndatel aastatel teetähis-kuvandeid sellistele artistidele nagu Buzzcocks, Magazine ja Duran Duran ning asutas britpopi ajastul novaatorliku digiagentuuri AMX, mille teenuseid on kasutanud nii Oasis, Pulp kui ka Spice Girls.
Terase ühiskondliku närviga Garretti asutatud festival Design Manchester on aga pühendunud kunstivaldkonna hääle kuuldavaks tegemisele ajal, mil Ühendkuningriik võib Euroopa Liidust välja astuda. Briti nädalalehe New European mullusele jõuluväljaandele loodud kaanekujundusel kuulutas ta: «Brexit on läbi! Kui vaid soovid» («Brexit Is Over! If You Want It»), viidates John Lennoni ja Yoko Ono omaaegsele Vietnami sõja vastasele kampaaniale «War Is Over. If You Want It». TMW konverentsil usutleb Malcolm Garrettit Manchesteri muusik ja ajakirjanik John Robb. Juttu tehakse nii ikoonilistest plaadikaantest kui ka disaini ja kodanikuaktivismi puutepunktidest.
Kuidas saada kuulsaks, ent jääda isepäiseks ja trende eiravaks ekstsentrikuks? See selgub vestluses Soome artisti Jimi Tenoriga, kes pole end kunagi üldtunnustatud raamidesse sättinud. Tema loomingut on kirjeldatud kui muusikalist vastet Andy Warholi popkunstile, milles eri stiilidest sikutatud elemendid ristuvad musta huumori ja häbitu glamuuriga. Ent Tenor on ka praktiline ja kuldsete kätega mees, kes valmistab ise enamiku oma muusikainstrumentidest – muuhulgas on ta ehitanud Walkmani pleierist ja jalgratta dünamost koosneva müraseadme.