Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Turundusvaldkonna parimad noored said pärjatud Kuldmuna auhindadega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kuldmuna 2019
Kuldmuna 2019 Foto: Madis Sinivee

15. märtsil Kultuurikatlas toimunud pidulikul auhinnagalal selgitati välja möödunud aasta kõige vägevamad, silmapaistvamad ja loomingulisemad turunduskommunikatsiooni lahendused ning valdkonna tegijad reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse alal.

Juba 21. aastat korraldas Turundajate Liit (TULI) turunduskommunikatsiooni tegijate konkurssi Kuldmuna, millele kandideeris tänavu rekordilised 853 võistlustööd. Liidu tegevjuht Signe Kõiv lausus, et märkimisväärne võistlustööde arv muutis konkurentsi varasemaga võrreldes veelgi tihedamaks ja kergitas võidutööde taset.

«Kuldmuna võistlustöödest on näha, et loovus õitseb. Auhindade võitjad saavad enda üle erilist uhkust tunda, kuna ajalooliselt on esitatud kõige rohkem võistlustöid ja nii on Kuldmuna välja teeninud lahendused tõepoolest lausa kulla hinnaga,» ütles ta.

Kui möödunud aasta Kuldmuna keskendus turundusmaastikul kanda kinnitanud vanematele olijatele, siis tänavune Kuldmuna konkurss seadis fookuse noortele tegijatele. «Noored on meie tulevik – nemad määravad ära selle, milline saab olema turundusvaldkonna nägu aastate pärast ja millised loovlahendused kerkivad siis esile kui oma ala parimad,» lausus Kõiv.

Kuldmuna 2019 aasta reklaamiagentuuriks valiti Optimist, suhtekorraldusagentuuriks Dalton, üritusturundusagentuuriks Orangetime Event, digiagentuuriks Age McCann ning disainiagentuuriks AKU. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Riigikantselei.

Auhinnagalal jagati välja 38 Kuldmuna, 44 Hõbemuna, 42 Pronksmuna ning 5 erimuna. Lisaks andis Tallinna Ülikooli tudengitest moodustatud varižürii välja 43 üllatusmuna.

Noortekonkursil Taeva Pesamuna tuli osalejatel 48 tunni jooksul oma loovus proovile panna Taevas Ogilvy koostatud lähteülesandes, et luua kampaania, mis kutsuks inimesi üles suhtuma negatiivsete kommentaaride kirjutajatesse empaatiaga ja vähendama seega vihakõnet internetis. Osa võttis 56 tiimi ning võidutöö «Piis näita siis» esitasid Maria Rahamägi ja Daniil Golubev.

Olulise uuendusena oli sel aastal turundushuvilistel võimalus osa saada ka Kuldmuna konverentsist, kus astusid üles Vice'i ajakirjanik Oobah Butler, Indiast pärit Tabasco loovjuht Anoorupa Bose, Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson, The Pop Up Agency kaasasutaja Maksimilian Kallhed, rahvusvaheliselt tuntud moe- ja reisiblogija Eslimah ning agentuuri Cluture Builders konsultant ja koolitaja Spencer Heijne.

Märksõnad

Tagasi üles