Eesti televaataja on Kanal 2 kevadhooaja soojalt vastu võtnud – eelmisel nädalal veedeti kommertskanalitest enim aega just Kanal 2 seltsis. Edukalt käima läinud kevadprogrammi kinnistab möödunud nädala teletop, mille esikümnest leiab viis Kanal 2 saadet.
Kanal 2 kevadhooaeg on alanud sooja vastuvõtuga!
18-49 sihtgrupi arvestuses jõudsid Kanal 2 programmist koos lisanduva järelvaatamisega esikümnesse Tuuli Roosma uus põnev reisiseiklus «Meie aasta Aafrikas», heategevuslik dokumentaalsaade «Kodutunne», Katrin Lusti telemagasin «Kuuuurija», armastatud draamasari «Pilvede all» ning uuriv telemagasin «Radar». Eelmainitud saadete kõrval võeti hästi vastu ka reportaažide saade «Roaldi nädal», mis jõudis samuti 20 vaadatuima saate hulka.
Eesti elanikud 18-49 sihtrühmas veetsid märtsi esimesel nädalal enim aega just Kanal 2 seltsis – kokku 12,4% kogu televaatamisele pühendatud ajast. Aktiivseimast televaatamise ajast Prime Time`is sai Kanal 2 13,9%. Kanal 2 programmi on märtsi igal päeval vähemalt 5 minutit jälginud 321 000 inimest, mis on kommertskanalite arvestuses samuti parim tulemus. Kanal 2 on suurima vaadatavusega kommertskanal ka 2019. aasta arvestuses tervikuna.«Radar»
Uusi uudiseid toob Kanal 2 kevadprogrammi ka 20. märts, kui Kanal 2 ekraanil alustab uus ja kaasahaarav tõsielusündmustel tuginev dokumentaalsari «Punane sekund».