Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

TikTokker Kerli Paaslepp selgitab, kuidas ta kahe kuuga üle 300 000 jälgija kogus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
MyHitsi hommikuprogrammis käis külas sotsiaalmeediafenomen Kerli Paaslepp.
MyHitsi hommikuprogrammis käis külas sotsiaalmeediafenomen Kerli Paaslepp. Foto: MyHits/Instagram

16-aastane Kerli Paaslepp on popis sotsiaalmeediakanalis TikTok kogunud üle 300 000 jälgija ning seda vaid kahe kuuga. Kerli käis MyHitsi hommikuprogrammis rääkimas, kuidas see kõik võimalik on.

TikTok on noorte seas populaarne rakendus, milles jagatakse lühikesi, enamasti vaimukaid videosid. 2018. aasta juuli seisuga kasutab platvormi rohkem kui 500 miljonit inimest üle kogu maailma.

Kerli rääkis MyHitsi eetris, et liitus TikTokiga selle aasta alguses ning on lühikese ajaga kogunud kokku üle 300 000 jälgija. Saatejuhid jäid selle info peale sõnatuks. Kui praegu Kerli profiili vaadata, on jälgijaid veelgi rohkem: üle 466 000, tema videod on kogunud aga lausa 4,3 miljonit meeldimist.

Kerlil on jälgijaid nii et mühiseb.
Kerlil on jälgijaid nii et mühiseb. Foto: Kuvatõmmis TikTokist

Kerli on paras polüglott: ta räägib oma jälgijaskonnaga nii eesti, vene, saksa kui ka inglise keeles, mistõttu on paljud tema fännid välismaalased. See ilmselt tema suure populaarsuse saladus ongi.

Samuti algatas Kerli oma trendi, kui tegi video, milles teeb järgi internetis populaarseid emotikone. «Esiteks ma tegin selle emoji-video, mis sai väga populaarseks, sellel on üle miljoni laigi,» selgitas Kerli, kuidas jälgijate kogumine tema jaoks käib.

TikToki võlud võtab Kerli kokku kolme sõnaga: eneseväljendamine, muusika kuulamine, suhtlemine. Veel rääkis noor fenomen, millised trendid praegu TikTokis levivad.

Kuula tervet saatelõiku:

Vaata ka, kuidas MyHitsi saatejuhid Kerli miljonivideot järgi teevad:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MyHits (@myhitsee) on

Tagasi üles