Eelmisest nädalast liinile naasnud laeva Galaxy Fashion Street kauplus on saanud täiendust menuka kaubamärgi Superdry suurenenud müügiala näol. 70m2 paiknev pood-poes kontseptsiooniga müügipind avati äsja uuenenud Tallink Grupi laeval Galaxy, mis opereerib Turu-Stockholmi liinil.
Tallinki laeval Galaxy on nüüdsest veel üks müügiala juures
Superdry tooted on kontserni laevadel müügil olnud juba üle 7 aasta. Viimastel aastatel on Supedry kaubavalik ning toodete populaarsus reisijate hulgas märgatavalt kasvanud ning tegemist on Tallinki laevadel müüdava tipp-brändiga.
Galaxy uuendustööde käigus 100 meetri võrra pikenev Fashion Street on andnud hea võimaluse müüa Superdry brändi tooteid edaspidi senisest suuremal pinnal – 70m2 täiskontseptsiooniga Superdry poepinnal. Tallink Grupi jaoks on tegemist järjekordse hea koostöö tulemusel teoks saanud projektiga, kus laeval antakse sedavõrd suur müügiala ühele konkreetsele brändile. Brändi esindajatega koostöös on valminud müügiala, mis nii visuaalselt kui sisekujunduslike elementide poolest vastab brändi kontseptsioonile.
Superdry näol on tegemist Inglise kaubamärgiga, mille valikust leiab nii meestele kui naistele moodsaid vabaajarõivaid. Tooted on kombinatsioon Ameerika stiilist ning Jaapanist inspiratsiooni saanud mustritest.
«Turu - Stockholmi liinil opereeriva Galaxy reisijad on Superdry hästi vastu võtnud ning armastavad brändi tootevalikut. Seetõttu tervitame igati võimalust pakkuda Galaxy uuenenud Fashion Streetil armastatud brändi tooteid senisest suuremal müügipinnal. On hea meel, et lisaks Tommy Hilfigeri ning Desiguali brändile on nüüd oma müügipinda laiendanud ka Superdry,» lausus Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.