Need inimesed, kellele Ameerika jalgpalli huvi ei paku, ootavad Super Bowli aga sama agaralt kui tiitlile mängivate meeskondade fännid. Miks? Ikka reklaamide pärast.
TOP 19: need on Super Bowli parimad reklaamid, mille näitamine maksab miljoneid dollareid
Tundub natuke kummaline, et kümned miljonid inimesed (enamasti Ameerikast, aga ka mujalt maailmast) siirduvad teleka ette just reklaamide ajaks. Kui muus maailmas nähakse reklaamides just võimalust väikeseks pausiks, et jalgu sirutada, siis Super Bowli ajal näidatavad reklaamid on suurfirmade poolt aga maailmakuulsaid inimesi täis topitud ning üksteist püütakse loovusega üle trumbata.
Ega tänavune aasta ka erinev ei olnud. Pühapäeval toimunud Super Bowl LIII (53.) ajal sai näha paljude firmade reklaame, mis varieerusid humoorikast ja märulit täis sisust kurva ning mõtlema panevani.
Selleks aga, et reklaamirägastikus paremini orienteeruda, järjestas veebiportaal CNET kõik Super Bowli reklaamid parimast halvimani, pannes rõhku reklaamide sisule ning sõnumile.
Veerandaegade vaheajal näidatava 30 sekundilise reklaami hind on 5,2 miljonit dollarit.
EDETABEL
Microsoft
Walmart
Bud Light
When you play the @GameOfThrones, you either drink a @BudLight or end up like @TheBudKnight. #ForTheThrone #SBLIII pic.twitter.com/aCbIpLnZgQ
— HBO (@HBO) February 4, 2019
Expensify
Amazon
Pringle
Bubly
Hyundai
Doritos
Pepsi
Olay
The Avengers
Audi
Skechers
Budweiser
Mercedes-Benz
Robots
Sprint
Stella Artois
Super Bowl reklaamidest tehti täna juttu ka saates «Õhtu!», kus Roberti ja Jüriga arutas stuudios nende sisu Marek Reinaas.