TOP 19: need on Super Bowli parimad reklaamid, mille näitamine maksab miljoneid dollareid

Super Bowli võimas finaal.

FOTO: Matthew Emmons / USA Today Sports

Need inimesed, kellele Ameerika jalgpalli huvi ei paku, ootavad Super Bowli aga sama agaralt kui tiitlile mängivate meeskondade fännid. Miks? Ikka reklaamide pärast.

Tundub natuke kummaline, et kümned miljonid inimesed (enamasti Ameerikast, aga ka mujalt maailmast) siirduvad teleka ette just reklaamide ajaks. Kui muus maailmas nähakse reklaamides just võimalust väikeseks pausiks, et jalgu sirutada, siis Super Bowli ajal näidatavad reklaamid on suurfirmade poolt aga maailmakuulsaid inimesi täis topitud ning üksteist püütakse loovusega üle trumbata.

Ega tänavune aasta ka erinev ei olnud. Pühapäeval toimunud Super Bowl LIII (53.) ajal sai näha paljude firmade reklaame, mis varieerusid humoorikast ja märulit täis sisust kurva ning mõtlema panevani.

Selleks aga, et reklaamirägastikus paremini orienteeruda, järjestas veebiportaal CNET kõik Super Bowli reklaamid parimast halvimani, pannes rõhku reklaamide sisule ning sõnumile.

Veerandaegade vaheajal näidatava 30 sekundilise reklaami hind on 5,2 miljonit dollarit.

EDETABEL

Microsoft

Walmart

Bud Light

Expensify

Amazon

Pringle

Bubly

Hyundai

Doritos

Pepsi

Olay

The Avengers

Audi

Skechers

Budweiser

Mercedes-Benz

Robots

Sprint

Stella Artois

Super Bowl reklaamidest tehti täna juttu ka saates «Õhtu!», kus Roberti ja Jüriga arutas stuudios nende sisu Marek Reinaas.

Tagasi üles