Kanal 2 oli vaadatuim kommertskanal nii 18-49 kui ka 4+ vaatajate arvestuses. 18-49 aastased pühendasid jaanuaris Kanal 2 vaatamisele 14,4% rohkem aega kui TV3-le. Vahetus ka vaadatavuse turuliider. Eesti Meedia telekanalite gruppi vaadati konkurentgrupi kanalitest 17% rohkem.
Numbrid ei valeta: Kanal 2 on alanud aastal teinud suurepärase stardi!
Eesti Meedia hallatavad 9 telekanalit (Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12, MyHits, TLC, Discovery, TNT, Pjatnitsa ja TNT4) möödusid kuu kokkuvõttes konkureeriva AMB grupi (kuhu kuulub telekanal TV3) kanalitest!
Eesti Meedia kanaleid vaadati reklaamiturul kõige olulisemas 18-49 sihtgrupis jaanuaris 17% enam, sealhulgas eestikeelseid kanaleid lausa 21% konkurentgrupi kanalitest rohkem.
Kanal 2 viis alanud aastal programmis läbi muudatusi ja tõi eetrisse argipäevase otsesaate «Õhtu!», pakkudes televaatajatele esmaspäevast reedeni igal õhtul kolm tundi live programmi.
Kodumaise teletoodangu kõrval pakub Kanal 2 ka kvaliteetset välismaist toodangut, sh hinnatud telesarju ja menufilme. Samuti on Kanal 2 partneriks erinevatele suurüritustele – lisaks juba toimunud «Eesti Muusikaauhinnad 2019» otseülekannetele on Kanal 2 esmakordselt ka ametlik telepartner 2019. aasta Suusatamise MM-le Austrias. Otseülekanded Seefeldi MM võistlustelt algavad Kanal 2 ekraanil juba 21. veebruaril.
Ka kevadel pakub Kanal 2 mitmekesist ja kvaliteetset programmi, kus kesksel kohal on kodumaised saated. Uute osadega naasevad senised publikulemmikud: «Pilvede all», «Naabriplika», «Kodutunne», «Meie aasta Aafrikas», «Roaldi nädal» ning jätkuvad juba jaanuaris alustanud uuriva telemagasini «Radar» hooaeg ning meelelahutuslik otsesaade «Õhtu!»
Kodumaiste saadete kõrval täiendavad Kanal 2 kevadprogrammi mitmed tuntud ja tunnustatud rahvusvahelised sarjad («Doktor Murphy», «Dr. House» jt.) ja aegumatud menufilmid ning uued üllatajad.
Kanal 2 kevadhooaeg saab hoo sisse juba märtsi esimestel päevadel.