Netis kogub kuulsust salapärase naeratusega promotüdruk, kes suutis end Kuldgloobuste punasel vaibal paljude kuulsuste piltidele «fotopommida».
Meemilaine: Punasel vaibal näitlejaid fotopomminud salapärasest promotüdrukust sai netikuulsus
Kuldgloobuste gala on üks aasta oodatumaid filmimaailma sündmusi ning uudisenäljas meediakanalid ning meemimeistrid vaatavad iga sündmuselt tehtud foto kullipilguga üle, et midagi põnevat avastada. Sündmuse veesponsor Fiji hoolitses selle eest, et jahutav keelekaste oleks staaridele igal sammul kättesaadav ning püüdliku töö tulemusena juhtus nii, et üks vee promotüdruk sattus kahtlaselt tihti staaridega samale pildile, naeratades monalisalikult mahedat naeratust ning vaadates sageli otse kaamerasse.
Mõistagi ei jää selline korduv muster tähelepanuta ning juba ongi internet täis säutse ja meeme sellest salapärasest neidisest. Väidetavalt jäi neiu fotodele ka ilma veekandikuta, seega tekib küsimus, kas modell tikkus fotodele sihilikult. Veelgi enam - kas tegu oli naljaga või nutika promokampaaniaga?
On kuidas on, tüdruku isik selgitati kiiresti välja ning modellitööde pakkumisi, kui seda juba piisavalt ei jagunud, tuleb nüüd veelgi rohkem ette. Tegu on Los Angeleses elava modelli Kelleth Cuthbertiga, kes postitas endast foto ka oma Instagrami, kirjutades juurde: «Pole just kõige hullem viis pühapäeva veetmiseks.»
'Fiji water girl' steals the show on the 76th annual Golden Globes red carpet https://t.co/PjfB5jTnqF
— TIME (@TIME) January 7, 2019
And the best supporting actress goes to:#GoldenGlobeAwards pic.twitter.com/Po7d1LsJTH
— Paul Maddock (@Lgbt_lawyer) January 7, 2019
The Fiji Water Girl is my fave model to work with, Kelleth Cuthbert!
— Ema Suvajac (@EmaSuvajacPhoto) January 7, 2019
A recent shoot :) And though you can't tell, she's also freakin hilarious!! <3 LOVE HERhttps://t.co/tBCAvavYj6 pic.twitter.com/pJ0W93nCh1
The Fiji water lady at the #GoldenGlobes is gaining attention online for upstaging the celebrities with her 10/10 smize. pic.twitter.com/qLTXfl1aHA
— Muse Buff (@MuseBuffMedia) January 7, 2019