:format(webp)/nginx/o/2018/05/25/7862765t1h2bb1.jpg)
Kevadel Iisraelile võidu toonud Netta Barzilai, kes esitas laulu nimega «Toy», on aasta lõpuks saanud kõige edukam Eurovisiooni laul YouTube'is. Armastatut Nettat on kuulatud üle 100 miljoni korra.
Kevadel Iisraelile võidu toonud Netta Barzilai, kes esitas laulu nimega «Toy», on aasta lõpuks saanud kõige edukam Eurovisiooni laul YouTube'is. Armastatut Nettat on kuulatud üle 100 miljoni korra.
Netta esitatud «Toy» autoriteks on Doron Medalie ja Stav Beger, muusikavideo autor on Keren Hochma, vahendas Eurovision tv.
«Toy» võitis Eurovisiooni lauluvõistluse sel kevadel, kogudes 529 punkti. Laulu on saatnud edu kogu maailmas ning kuulsa videomängu Just Dance loojad on kinnitanud, et lisavad selle 2019. aastal ilmuvasse mängu, vahendas Menu.
Juba mais sai «Toyst» vaadatuim Eurovisiooni Youtube'i kanali võistluslaul, edestades Itaalia varasemaid võistluspalasid «Occidentali's Karma» ja «Grande amore». Aasta lõpus ületas see 100 miljoni vaatamise piiri.
Järgmisel aastal toimub Euroopa suurim lauluvõistlus Tel Avivis 14., 16. ja 18. mail.