Galerii: BONBON, Tanel Veenre ja teised Eesti brändid jõudsid Singapuri moelavadele

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Nordic Design House koondab enda alla põhjamaised premium brändid ja aitab neil siseneda välisturgudele. Esimeseks turuks sai Singapur, kuhu siseneti kevadel klassikalise jaekaubanduse mudeliga, astudes Takashimaya Department Store kõrgkvaliteetse pesu brändide nimekirja.

Kuna jaekaubandus moetööstuses oma klassikalisel moel hääbub, siis leiti uus lahendus, kuidas põhjamaist Limited edition käsitööd tarbijani viia personaalsemal moel.

Novembri lõpus avas uksed Nordc Design House by BONBON Lingerie Singapuris.

Nordic Design Housega liitusid esimeste seas peale BONBON Lingerie't tippnimed näiteks Tanel Veenre, Lisa Kroeberg Jewellery ja Castlebird Rose, mis toodab siidist kimonosid.

NDH sai avalöögi Singapuri moeetendusel «Runway», kus astusid üles brändid teiste Singapuri disaineritega moelava jagades. 

Uuringud näitavad, et Aasia turu nõudlus põhjamaiste toodete ja disaini järele kasvab järk-järgult.

«Olles EASi toel aastajagu kaardistanud ja katsetanud erinevaid ekspordivõimalusi, usun täna väikese loome-ettevõtte puhul kõige enam dünaamilistesse low-key lahendustesse. Nordic Design House Singapuris on ideaalne sild Aasia turule oma toodete tutvustamiseks,» rääkis Tanel Veenre.

«Nähes säravat NDH meeskonda tööhoos seda kõike juhtimas ning visiooniga ideid genereerimas, ei imestaks ma, kui kahe aasta pärast on NDH esindatud igal mandril ja aitab sajakonnal Eesti loomeettevõttel eksportida oma toodangut,» kirjutab Lisa Kroebergi Jewellery esindaja Viljar Lohu.

Tagasi üles