GALERII: Trad.Attack! lõi oma brändi ning avas Telliskivis pop-up poe

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Folkmuusikaansambel Trad.Attack! lõi oma brändi Trad.Attack! Music & More ning avas Tallinnas Telliskivi Loomelinnaku poetänaval pop-up poe.

Folgiansambli loodud brändi näol on tegu elustiilibrändiga, mille tooted on inspireeritud muusikast, reisimisest ja tuuritamisest.

"Otsus oma bränd luua tuli, sest meie fännitoodetel on väga hästi läinud. Lisaks veebi- ja kontsertidel toimuvale müügile oleme oma toodetega käinud ka näiteks Aparaaditehase tänavaturul ja Müürilille täikal ning inimeste huvi meie toodete vastu on alati olnud suur. Oleme juba pikemat aega brändi loomisele mõelnud, samuti oma poe tegemisele. Telliskivi pop-up sidus mõttelõngad kokku," räägib Sandra Vabarna.

Sandra lisab: "Meie soov on müüa tooteid, mida ise kasutame ning luua need sellise disaini või kujundusega, et seda ostaksid ka inimesed, kes ei tea Trad.Attack!'ist midagi."

Nii võibki enamus Trad.Attack! Music & More toodetelt suure bändi nime asemel leida erinevaid loomi ja joonistusi. Lisaks tavapärastele fännitoodetele saab poest osta teiste brändidega koostöös valminud tooteid: korduvkasutatavaid kvaliteetseid veepudeleid, lastele mõeldud müra summutavaid kõrvaklappe ning erinevaid ehteid. 

Trad. Attack!'i pop-up pood võõrustab ka teisi Eesti bände. Detsembris saab poes kohtuda ansamblitega Curly Strings, Kuradi Saar, Rüüt, Mandotrio jt. Bändid toovad kaasa oma fännitooted, jagavad autogramme ning teevad akustilisi mini - kontserte.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles