Pool aastat hiljem läheme Meeriga Katmandusse tagasi. Meeril on uus MacBook kaasas, mida ta enam silmist ei lase. Teen ettepaneku minna politseisse raportit nõudma, kuigi Meeri on juba loobunud. Arvab, et niikuinii ei saa sealt midagi. Mina ei jäta jonni.
Seekord on meie Nepali äripartner Sanjaya meile lennuki vastu tulnud koos logistikafirma omaniku Bhubaniga ja viimasele kuuluva suure musta maasturiga. Sellist autot saavad seal endale lubada vaid jõukad inimesed. Bhubani jõukus paistab ka välimusest välja, suur kõht punnitab üle püksivärvli. Bhubanil pidavat tutvuseid olema igal pool ja üldse polevat asja, mida läbi tema ei saaks Nepalis korda ajada. Kui meil midagi vaja on, saab kõik organiseeritud.
Teengi siis ettepaneku kohe politseisse sõita. Mõeldud-tehtud.
Jaoskonnas kuulatakse meie lugu ära. Inspektor vangutab pead: «Enam ei saa midagi teha. Nii vana juhtumi raporteid pole enam alles.»
«Mis asja? Kuus kuud tagasi juhtunu on vana juhtum?»
«Jah! Juhtum on lõpetatud ja dokumendid hävitatud.»
«Kirjutage siis uus raport. Meil on seda kindlustuse jaoks vaja.»
Bhuban teeb selle peale ühe telefonikõne. Varsti heliseb telefon inspektori laual. Pikka juttu pole. «Kus on teie pass?» küsib inspektor Meerilt ja kaob mõneks ajaks kuhugi ära.
Ja tuleb tagasi koos raportiga, mis on just kui võluväel välja ilmunud!
Ei olnud see raport midagi uuesti kirjutatud, sest seal sees olid kohe olemas ka kõigi teiste osaliste nimed. Bhubanil on tõsi taga oma tutvustega. Tema naisel olla ajurveedakliinik ja üks kõrge politseiametnik käivat seal oma haiget selga väänamas.
Nii et tutvuste kaudu saab kõike, ka Nepalis. Aga kes siis lõpuks varguses osalised olid, jäigi selgusetuks. Meeri sai kindlustuselt pool raha tagasi − asi seegi. Igaks juhuks mainin, et see hotell asub Katmandus ja selle nimi on Flores.