«Hommik!» jõudis esimese eetrikuu lõpuks märgilise tähiseni – 28. septembri otsesaatel oli rohkem vaatajaid (koos järelvaatamisega) kui ETV-l ja «Terevisioonil».
Kanal 2 «Hommik!» edestas troonil istuvat «Terevisiooni»
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Televaatajad on Kanal 2 uue hommikusaate hästi vastu võtnud ja seda just noorema vaatajaskonna arvestuses. Kantar Emor telemõõdiku-uuringu (2. oktoobri seisuga) kohaselt eelistasid 18-49 aastased televaatajad oma päeva alustada just «Hommik!» saate seltsis.
Lisaks meelitab «Hommik!» telekate ette just neid noori ja aktiivseid vaatajaid, kes muidu televisiooni nõnda palju ei tarbi - nii oli näiteks 15-29 aastaseid vaatajaid Kanal 2 uuel käivitajal «Hommikul!» neli korda rohkem kui samal ajal «Terevisioonil».