/nginx/o/2018/09/03/11373050t1hf757.jpg)
«Hommik!» jõudis esimese eetrikuu lõpuks märgilise tähiseni – 28. septembri otsesaatel oli rohkem vaatajaid (koos järelvaatamisega) kui ETV-l ja «Terevisioonil».
«Hommik!» jõudis esimese eetrikuu lõpuks märgilise tähiseni – 28. septembri otsesaatel oli rohkem vaatajaid (koos järelvaatamisega) kui ETV-l ja «Terevisioonil».
Televaatajad on Kanal 2 uue hommikusaate hästi vastu võtnud ja seda just noorema vaatajaskonna arvestuses. Kantar Emor telemõõdiku-uuringu (2. oktoobri seisuga) kohaselt eelistasid 18-49 aastased televaatajad oma päeva alustada just «Hommik!» saate seltsis.
Lisaks meelitab «Hommik!» telekate ette just neid noori ja aktiivseid vaatajaid, kes muidu televisiooni nõnda palju ei tarbi - nii oli näiteks 15-29 aastaseid vaatajaid Kanal 2 uuel käivitajal «Hommikul!» neli korda rohkem kui samal ajal «Terevisioonil».