Kohtingud 21. sajandil: naine kutsus sajad Tinderit kasutanud mehed nende teadmata enda eest võistlema

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Natasha Aponte
Natasha Aponte Foto: Kuvatõmmis

Amir Pleasants tutvus Tinderis veetleva Natashaga. Kokkulepitud kohtingule jõudes leidis ta end äärmiselt kentsakast olukorrast. 

Amir Pleasants tutvus kohtingurakenduses Tinder noore näitleja ja modelli Natashaga, kellega leppis kokku pühapäevaõhtuse kohtumise Manhattanil. Kokkulepitud kohas ja õigel ajal ei leidnud mees eest mitte 20ndates Natashat, kellega kohtingu kokku oli leppinud, vaid hoopis sadu sama segaduses mehi. 

Selgus, et Amir oli üks kümnetest meestest, kelle Natasha oli meelitanud New Yorki Union Square'ile. Privaatse kohtingu asemel ootas ees hoopis «Näljamängudele» sarnanev elimineermisprotsess ja võitlus võimaluse eest naisega kohtingule minna. Kohal oli isegi kaamerameeskond.

«Vaatepilt oli lihtsalt hullumeelne,» kirjeldas Amir. «Kohale oli tulnud väga suurel hulgal mehi ja me kõik lihtsalt seisime hämmelduses.» Mehed kohale kutsunud Natasha haaras mikrofoni ja paljastas tõelise põhjuse, miks nad seal olid: et võistelda privileegi eest naine kohtingule viia. 

Ta juhendas kosilased lava ette ritta võtma. Seejärel hakkas ta parimaid välja valima, tehes käeviipe paremale või vasakule ja andis valikute selgitamiseks teravaid kommentaare. 

Järele jäi 7–8 meest, kes pidid tegema 30 kätekõverdust, jooksma võidu läbi pargi ning andma minutilise kõne, miks just tema on parim kandidaat, et naist kohtingule viia. Tunni aja jooksul valis Natasha umbes 50 osaleja seast ühe õnneliku. 

The Independent püüdis  Natashaga kommentaaride saamiseks ühendust võtta, kuid selgus, et kogu ettevõtmise taga ei olnud sugugi naine üksi. Kõik küsimused suunas ta edasi firmale nimega  Rob Bliss Creative. Selgus, et firma tegeleb populaarsete online-videote tootmisega, spetsialiseerudes online-meedia videokampaaniatele. 

Amir on juhtunust segaduses. «On väga muljetavaldav, kui palju mehi kohale tuli, kuid ma olen väga pettunud, et raiskasin oma aega ja raha, vaid selleks, et tüssata saada.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles