Uuringu kohaselt joob igast neljast noorest kolm energiajooke eesmärgiga oma tuju tõsta või energilisust kehasse juurde pumbata.
Neljast kolm noort joovad energiajooke, et erksana püsida
Kuigi maitse on üks teguritest, mis sunnib noori jooke ostma, on kahel kolmandikul küsitletud 16-24-aastastest noortest vajadus energiajoogi abil oma töövõimet kas koolis või tööl ergutada.
Vanema põlvkonna osas esineb energiajookide tarbimist vähem, mistõttu võib öelda, et ergutavad joogid on esile tõstmas põlvkondadevahelist erinevust.
Peaaegu kuus kümnest tarbijast tunnistab, et peab energiajooki jooma, et üle elada väsitav päev, samal ajal kui pooled küsitletutest kasutavad jooki eesmärgiga parandada oma meeleolu.
Minteli jookide vanemanalüütikut Jonny Forsyth tsiteeritakse Daily Mailis järgmiste sõnadega: «Praegune noorem põlvkond on palju ebapüsivam ning endisest enam valmis elama mitmemõõtmelist, kiiretempolist elustiili, võrreldes vanemate kaaskondlastega.
Forsyth lisab, et noored on rahul üksnes suure energiakogusega, et elada kiiremat elustiili ega hooli selle peale kuluvast rahast.