Filmistuudio «ämber»: Leonardo DiCaprio ja Brad Pitt fotošopiti fotodel nooremaks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Filmistuudio Sony Pictures Entertainment lasi uue filmi «Once Upon a Time in Hollywood» reklaamfotodel Leonardo DiCaprio ja Brad Pitti nooremaks fotošoppida.
43-aastase DiCaprio ja 54-aastase Pitti esindajate teatel ei teadnud näitlejad, et neilt vähemalt kümme aastat näost eemaldati, teatab Page Six.
Filmiajakirjanikele jäi silma, et võttepaigas tehtud fotodel näevad kaks staari välja sellised, nagu nad on, kuid reklaamfotodel on nad märgatavalt nooremad.
«Kas need kaks meesstaari, keda on mitmel korral valitud maailma seksikamate meeste hulka, ikka vajavad praeguses vanuses «noorendamist»?» küsiti mitmetes filmiväljaannetes.
Filmi «Once Upon a Time in Hollywood» reklaampiltidel on näha, et DiCaprio lõuaosa on vähendatud, silmade ümbert ja otsaesiselt on miimikakortse eemaldatud ning näonaha ebatasasusi on silutud.
Pitti tugevad silma- ja suuümbruse kortsud kadusid tänu fotošopile ja ta aadamaõuna vähendati.
Leonardo DiCaprio kehastab uues linateoses 1960. aastate vesterniseriaali «Bounty Law» peaosatäitjat ning Brad Pitt tema sõpra ja dublanti.
Tegemist on režissöör Quentin Tarantino filmiga, milles teevad veel kaasa Al Pacino, Margot Robbie, Damian Lewis ja Burt Reynolds.
Filmi esilinastus peaks olema 26. juulil 2019.