Pärast seda, kui 26-aastane naine oli lennumeeskonnale teatanud, et tema kõrval istuv meesreisija end seksuaalselt rahuldab, pandi naine küll mujale istuma, aga pärast seda hakati tema üle nalja heitma ja vihjati, et mees teeb seda tema pärast.
Lennumeeskond mõnitas naist, kes kurtis end seksuaalselt rahuldava mehe üle
26-aastane Genevieve Pascolla ei saanud enda jubeda kogemuse pärast kompensatsiooni, kui oli enda lugu Internetis jaganud.
Genevieve Pascolla püüdis United Airline lennul Londonist Chicagosse natuke magada, kui avastas, et mees tema kõrval end teki all seksuaalselt rahuldab. Šokeeritud sellest, mis juhtus, äratas Pascolla tema kõrval maganud naise ja intsidendist teatati ka lennumeeskonnale, vahendas Mirror.
Kuid mis järgmisena juhtus tekitas Genevieve'is ahastust.
Pärast seda, kui talle anti istumiseks uus koht, hakkas lennumeeskond tema üle nalja heitma ja vihjati, et see mees tema pärast ennast rahuldabki. Genevieve lisas, et mehel lasti «lõpetada, kuigi laps istus seal lähedal».
Genevieve kirjutas sotsiaalmeediasse: «Nad hakkasid siis selle kohta nalja tegema, küsides, mis parfüümi ma kannan ning vabandades teda välja, öeldes, et ta on natuke veini joonud. Keegi ei takistanud teda. Tal lasti lõpetada, kuigi laps istus seal lähedal. Pärast lennukist esimesena lahkumist, et turvameeskonnaga rääkida, küsiti minult, kas ma soovin mehelt vabandust saada. Ma keeldusin sellest kategooriliselt.»
Genevieve avaldas pärast seda video, milles on näha nagu mees end seksuaalselt rahuldaks, ning ka United Airlines'i kirja, milles ta kurdab selle üle, mis temaga juhtus.
E-meilis, mille saatis klienditeenindusest talle Lauren Michaels, on kirjas, et Genevieve ei saa 4. juunil toimunud lennu eest raha tagasi ning neil ei ole võimalus pakkuda ka heatahte märgiks kompensatsiooni.
See lisab: «Jällegi, mul on kahju selle ebameeldiva situatsiooni eest, mida sa kogesid. Ma olen väga tänulik, et sa valisid reisimiseks Unitedi. Me loodame, et sinu järgmine reis meiega on palju positiivsem.»
Genevieve vastas selle peale: «United Airlines'il võttis poolteist kuud aega, et minu kaebusele vastata. Ja ma sain selle kirja alles täna. Ma olen ahastuses, kui vähe selles olukorras midagi ette võeti, milles mina kui naine olin hirmul. See mees on valmis palju rohkemakski. Seega, kõik mehed ja naised, valige endale reisimiseks lennufirma, kes hoolib teie turvalisusest. Viidates nende lennu ajal toimunud rünnakule kui ebameeldivale kogemusele on vähe öeldud. Teiepoolne tegutsematus on häbiväärne #metoo».
Maddie King, United Airlinesi esindaja, ütles BuxxFeed Newsile antud avalduses, et selline käitumine on nende lendudel äärmisel haruldane, aga «meil on protokollid, et tagada meie klientide turvalisus, kuna see on meie esmane prioriteet.»
Ta lisas: «Sellepärast pandigi meie kliendid koheselt mujale istuma ning korrakaitsjad kutsuti kohale, et rikkuja vahi alla võtta.» King lisas, et nad andsid Genevieve'ile heatahte märgiks kompensatsiooni ja helistasid talle saabumise päeval, et uurida tema heaolu kohta.
Genevieve Pascolla lisas aga, et ta sai voucheri näol tagasi poole lennupileti hinnast, aga seda kõike pärast seda, kui ta oli oma muret jaganud Twitteris, ning mitte pärast kahe kaebekirja kirjutamist.