Kanal 2 sünnipäevapeol osalenud Tallinna Ülikooli meediaõppejõu Mart Sooniku sõnul on telekanalitel järjest keerulisem vaatajate tähelepanu saavutada.
Meediaõppejõud Mart Soonik avaldas hea telesaate retsepti
«Täna pole tähtis, et oled eriline, pead olema väga eriline, et tähelepanu kätte saada. Sinna juurde saad kasvatada auditooriumi, kellele, kuidas ja miks sa midagi teed. Aga esimene võida tähelepanu!» avaldas Soonik Elu24´le.
«Meediume on väga palju ja räägitakse, et kõik seguneb. Kui sa midagi teed, ükskõik millises meedias, siis püüa arvestada, et tähelepanu püüdmiseks tuleb sul end märgatavaks muuta ja seda alates Facebookist kuni näiteks mõne mängukonsoolini välja,» soovitas Soonik.
Eesti meediakanalitest eelistab mees ETV´d ja Vikerraadiot. «See ei ole mainstream, aga samas meeldib mulle ka meelelahutuslik pool. Viimane kord vaatasin seda, kuidas Jõekalda ja Margna Venemaal reisisid. See meeldis mulle väga, võib-olla ka isiklike sümpaatiate tõttu, et Jõekalda on niisugune heatahtlik ja minu vanuses noormees, kes püüab, teeb ja tahab.»
Heade näidetena telesaadetest tõi Soonik välja veel «Reporteri» ja «Tantsud tähtedega».