Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Brasiilia ametnikud püüavad tippmodelli pesureklaami keelata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Gisele Bundchen
Gisele Bundchen Foto: SCANPIX

Brasiilia naisasjade ministeerium püüab keelata tippmodelli Gisele Bundcheni telereklaami, milles staarmodell on bikiinides ja kõrgete kontsadega kingades.

Reklaamis ütleb maailmas kõige enam teeniv modell oma «abikaasale», et ta sõitis auto hunnikusse ning ületas oma krediitkaardi limiidi, kirjutab The Telegraph.

Kui Bundchen ütleb neid asju täiesti riides olles, ilmub ekraanile portugali keelne sõna «vale».

Kui staarmodell teeb ülestunnistusi bikiinides olles, ilmub ekraanile sõna «õige».

«Oled brasiillane, kasuta oma sarmi,» ütleb kaadritagune hääl. Tegemist on pesufirma Hope Lingerie reklaamiga.

Brasiilia naisasjade ministeeriumi sõnul tuleks see reklaam keelata, kuna see kinnistab naiste kohta käivat stereotüüpi, et nad on seksiobjektid.

«See reklaam eirab edusamme, mis on saavutatud seksismi väljajuurimisel. Samuti on see reklaam naisi diskrimineeriv,» seisis ministeeriumi avalduses.

Ka kirjutas ministeerium Hope Lingerie juhile Sylvio Korytowskile kirja, milles avaldati selle reklaami vastu protesti.

Firma tegi avalduse, et nende pesureklaami eesmärgiks ei ole seksism, vaid igapäevaelu kujutamine.

Ka aitab rahvusvaheliselt kuulsate ja edukate naiste nagu Bundchen näitamine luua kuvandi, et naised saavad ja võivad olla majanduslikult iseseisvad.

Möödunud aastal õnnestus Brasiilia naisasjade ministeeriumil keelata õllereklaam, milles USA seltskonnadaam Paris Hilton hõõrus õllepurki enda keha vastu.

Tagasi üles