Marc Cain kutsus uue esinduspoe ametlikule avapeole ning uudistama 2011. aasta sügistalvist moekollektsiooni.
Galerii: Marc Caini avaüritus restoranis N9
Rahvusvaheliselt eduka moefirma Marc Cain asutas selle tegevdirektor Helmut Schlotterer aastal 1973.
Kogu maailmas tegutsevat äri juhitakse Bodelshauseni peakorterist Saksamaal. Aastatel 2009–2010 investeeris moemaja 36 miljonit eurot täiesti uude tootmis- ja administratiivhoonesse, kus on maailma tipptasemel sisustus ja tootmismasinad.
Neid tulevikku suunatud investeeringuid võib vaadata kui kindlat märki selle kohta, et toomist kavatsetakse jätkata Saksamaal ka edaspidi.
Hetkel on ettevõttel ainuüksi Saksamaal 800 töötajat ja sel aastal ootab täitmist 200 miljoni euro suurune müügimaht. Marc Caini 121 kauplust 59 riigis ja esindatus rohkem kui 1700 tippkvaliteediga kaubamajas üle kogu maailma iseloomustab valikulise levitamise strateegia.
Marc Cain tunnistab disainis, kvaliteedis, materjalides, uusimates tootmistehnikates ja toodete heas istuvuses vaid kõrgeimaid standardeid.
Marc Caini tootegrupid on kantud uuenduslikust vaimust ja erilisusest, mis põhinevad oma Bodelshauseni tehase tootmisvõimalustes – firma töötab edukalt kolmes vahetuses ning erilist rõhku on pandud nüüdisaegsele kudumistöökojale, tekstiilimasinatele ja trükikojale.
Tootmise kõrval pühendab Marc Cain suurt tähelepanu uurimis- ja arendustööle. Igal aastal pühendab ettevõte peaaegu 11 000 tundi sellele, et optimeerida mustritehnikaid ning luua tugev alus Marc Caini püsivalt kõrgele kvaliteedile ja turuliidripositsioonile uuenduslike kudumistehnikate vallas.
Kollektsiooni esemed on omavahel täiuslikus kooskõlas, tänu millele on võimalik erinevaid rõivaesemeid oskuslikult kombineerida.
Marc Caini moemärgi jaoks ei tähenda valitud elementide idee mitte ainult täiuslikult sobitatud komplekti, vaid ennekõike segatakse osaval ja huvitaval moel omavahel esiotsa silmanähtavalt väga erinevad üksikud elemendid.
Vasturääkivused leiavad üksteist ja loovad kokkukõlava üldpildi ehk siis miksitud stiili värskendaval moel, sobitades siluetid ja materjalid. Esemete vahel tekkiv pinge loob ainulaadse, uue määratluse ingliskeelsele mõistele look – selles väljendubki Marc Caini look.
Moemärki iseloomustab ettevõtte filosoofia, mis põhineb esteetikatunnetusel ja kunstimeelel koos vaba ja loomuliku lähenemisega, selle kõrval innovaatiline mõtlemine ja eksklusiivsus.
Marc Caini moemärk jaguneb kaheks: Marc Cain Collections ja Marc Cain Sport.
Ettevõtte peamine kaubamärk Marc Cain Collections ühendab meeleliselt kaunid siluetid lahedate, glamuursete detailidega, peegeldades oma stiilsuses aegade vaimu.
Marc Cain Sport koosneb eelkõige trendikatest, sportlikest ja elurõõmsatest vabaajarõivastest. Kaubamärk ühendab tänapäevase disaini ja funktsionaalsuse ning kehatunnetuse.
See on mood, mis on alati natuke erinev, aga väljendab siiski oma minapilti. See on eksimatu ja eriline. Marc Caini naine elab tänases hetkes, ta on enesekindel, avatud ja täis uudishimu.
Ta armastab olla naine ja väljendab oma isikupära riiete kaudu, mida ta kannab – loomulikult ja enesestmõistetavalt.
Marc Cain avamisüritus toimus neljapäeval, 15. septembril kell 17 restoranis Number 9.
Esitlusele tuli Marc Caini 2011. aasta sügistalvine kollektsioon, mida saatsid itaalia lauliku Giovanni Costello etteaste klaveril ja meisterkokk Pierre Mathoni hõrgud suupisted.
Meigid ja soengud aitas teha Desiree Ilusalong.
Kiika pilte!