Kui veel paar aastat tagasi tegid ilma need mehed, keda saab liigitada metroseksuaalide alla, siis nüüd on järg jõudnud retroseksuaalideni.
Metroseksuaalide asemele on ilmunud retroseksuaalid?
Metroseksuaaliks nimetatakse meest, kes pöörab palju tähelepanu oma välimusele ning kulutab aega ja raha imidžile ning elustiilile, kirjutab Daily Mail.
Kuid sotsiaaltrendide vaatlejate sõnul on nii-öelda lakutud välimusega mehed hakanud pildilt kaduma ja asemele on hakanud ilmuma pisut sagris välimuse ja habemega retroseksuaalid.
Asjatundjate sõnul on meesstaarid hakanud üritustele ilmuma üsna korratus riietuses, pea pesemata ja habe ajamata.
Oletatakse, et retroseksuaalide tekkes mängis oma rolli ka majanduslangus, mis näib kestvat siiani.
Uuring näitas, et viimastel aastatel on mehed vähem ostnud juukse- ja nahahooldusvahendeid ning parfüüme.
Briti väljaanne The Grocer avaldas isegi sellel teemal artikli pealkirja all «The Rise Of The Retrosexual».
Väljaande andmetel teevad habemed uuesti võidukäiku ning habemeajamisvahendite müük on kahanenud.
Möödunud kuul teatas firma L´Oreal, et nende meestetoodete reklaamnäoks valiti Briti näitleja Hugh Laurie.
Lauriet tuntakse eelkõige tema rollist USA draamasarjas «Dr. House», kus ta mängib peategelast, arst Gregory House´i.
Näitleja tunnistas, et reklaamnäoks olemine on mingis mõttes sarnane House`i rolliga.
«Kui varem olid reklaamplakatitel silutud, klanitud ja lõhnastatud metroseksuaalid, siis nüüd on kätte jõudnud pisut sasituma ja lohakam välimusega retrosekusaalide aeg. Heaks retroseksuaali näiteks on Hugh Laurie,» kirjutas väljaanne The Grocer.