Ajaleht vabandas David Duchovny ees

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
David Duchovny
David Duchovny Foto: Reuters / Scanpix

Suurbritannia ajaleht Daily Mail vabandas ametlikult David Duchovny ees selle pärast, et avaldas väiteid, mille kohaselt lõppes mehe abielu Tea Leoniga tennisetreeneriga aset leidnud kõrvalehüppe tõttu.

Oktoobrikuus avalikustatud artiklis väitis Daily Mail, et Duchovny ja tema tennisetreeneri Edit Pakay vahel oli salasuhe, kuid näitleja lükkas väited kohe ümber ning kaebas väljaande kohtusse, vahendab WENN.

Laupäeval avalikustas ajaleht ametliku vabanduse, tunnistades, et algne lehelugu oli «ebatäpne».

Duchovny ja Leoni lahutasid oma 11 aastat kestnud abielu oktoobrikuus.

Märksõnad

Tagasi üles