Sünne Valtri andis hiljuti Elu24-le intervjuu, kus Patuse pool liige püüdis selgitada, miks on Iisraeli võidulaulu kirjutajatele praegu esitatud plagiaadisüüdistus.
Sünne Valtri: kui ma saadaksin selle loo täna Eesti Laulu, tooks see mulle kohe plagiaadisüüdistuse
«Iisraelil lugu taga ei olnud, aga see on tehtud samade standardite järgi, nagu Patune pool teeb enda lugusid. Lugu peab olema selline, mis jääb kummitama. Seda ma tahangi öelda. Seal loos ei olnud ju meeletut kunsti sees, aga see pani kuulama, kasvõi sellepärast, et issand kui hea või issand kui halb,» tõi Sünne Valtri välja. «Patuse poolega on samamoodi. Mõned lausa vihkavad «Dolce Gabbanat». Mõned on aga sellised, et õhtul ei saa magama minna enne kui see laul on ära kuulatud. Kõik taandub ühele tasemele: kui emotsioon on olemas, siis on kõik hästi,» selgitas Sünne.
«See oli täpselt selline lugu, mis eraldub hallist massist. Kui sa sellega tähelepanu ei püüa, siis millega sa veel püüad? Ega seal ju lugu taga ei olnud. See oli üles ehitatud kui tõmbenumber,» lisas Sünne.
Kuna praegu on Netta laululoojatele esitatud Universali muusikafirma poolt plagiaadisüüdistus, siis püüdis Sünne Valtri selgitada, millest see võis tingitud olla.
«Meil ei ole väga palju noote, mille pealt lugusid kirjutada. Kui uues laulus midagi varasemate lauludega ei kattu, siis on juba väga imelik,» rääkis Sünne Valtri. «Toon hea näite. Ivo Linna «Loterii» lugu, mis tuli välja kunagi. Ma ise kirjutasin oma klaveri peal, mul on digiklaver, kus saab oma lugu salvestada. Ja kui mina selle mängima panin, siis ema ütles, et «näed, sa oled Ivo Linna loo sisse mänginud». Aga ei olnud ju. Lihtsalt tuurid ja käigud, need on lihtsalt nii sarnased,» selgitas Sünne.
«Kui ma saadaksin selle loo täna Eesti Laulu tooks see mulle kohe plagiaadisüüdistuse, kuigi see on tehtud kaks aastat varem kui Ivo Linna lugu. Ei ole lihtsalt nii, et kõik kopeerivad, on lihtsalt nootide puudus,» lisas laulja lõpetuseks.