Hiigelfirma Pepsi loob naisterõivaste kollektsiooni.
Pepsi loob naisterõivaste kollektsiooni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelkõige karastusjookide tootjana tuntud Pepsi reklaamikampaaniates on üles astunud mitmed staarid. Sealhulgas David Beckham, Spice Girls ja Cindy Crawford. Ka uue naisterõivaste kollektsiooni promomisel loodetakse staaride abile, kirjutab femalefirst.
Pepsi ei kavatse uut kollektsiooni otseselt moeajakirjades reklaamida. Selle asemel promovad rõivaid mitmed kuulsused, kes üritustel firmamärgi riideid kannavad.
Pepsi on juba loonud meesteriiete kollektsiooni, mis on saadaval 200 poes. Nüüd üritatakse vallutada ka naistemoe turgu.
Uues kollektsioonis on nii spordi-, teksa- kui välisrõivaid. Pepsi kollektsioon peaks tuleval aastal 1000 poodi müügile tulema.