Karen Milleni brändil on nüüd juba kaks poodi Tallinnas - lisaks Rocca Al Mare poele avas Inglise kaubamärk Karen Millen teise poe Tallinnas Viru Keskuses. Kaupluste erinevuseks saab olema kollektsioonide erinev värvivalik, mis kaupluste vahel ei kordu.
Galerii: Karen Millen avas Tallinnas teise poe
Karen Milleni loomingu märksõnadeks peetakse šikki naiselikkust ja Briti glamuuri.
Brändi esindajate sõnul on iga Karen Milleni moemajast tulev ese loodud enesekindlale ja tänapäevasele naisele, kes ei tee kompromisse.
Karen Milleni brändi ajalugu ulatub aastasse 1981, kui Kevin Stanford ja Karen Millen alustasid 100-naelase laenuga valgete triiksärkide tootmist. Ostjateks olid nende sõbrad-tuttavad ja juba 1983. aastal avasid nad oma esimese poe Kentis.
Nüüdseks on bränd laienenud Ühendkuningriigist Euroopasse, Venemaale, Aasiasse ja Austraaliasse.
Karen Milleni kaubamärk on maailmas tuntud eelkõige oma ideaalilähedaste lõigete poolest.
Toodetakse 12 kollektsiooni aastas, kollektsioonis on esindatud komplektid päevaseks ajaks, töö jaoks, pidulikeks sündmusteks ja nädalavahetuseks.
Kogu disain tehakse brändi disainerite tiimi poolt alates ööpesupitsist lõpetades kottide metallpannaldeni. Disainerite tööd täiustavad konstrukturid.
Karen Milleni pressilõuna toimus teisipäeval, 21. juunil kohvikus Cafe More. Zenja Fokin tutvustas brändi ja tema taktikepi all toimus ka moeshow.
Maitsvaid suupisteid pakus Angeelika Kang ja joogiga kostitas Fresita. Esines Jana Kask koos tšellist Joosep Kõrvitsaga. Meigid tegi Max Factor ja soengud Wella.