Räppar Sean «Diddy» Combs on oma äriimpeeriumile lisanud veel ühe tulutoova ettevõtmise – muusikamogul sõlmis hiljuti mitmeaastase lepingu viina reklaamimiseks.
P. Diddy hakkab viinatootja reklaamnäoks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sean Combs, kellele kuulub mitmeid rõivakaubamärke ja parfüümikollektsioone, nõustus saama viinatootja Ciroc reklaamnäoks ning vastutasuks saab mees 50% kõigist tuludest, vahendab WENN.
«Ma ei ole lihtsalt kuulsus, kes toetab kaubamärki. Ma olen kaubamärgi ülesehitaja. Ma olen luksusliku kaubamärgi ülesehitaja,» ütles Combs.
Hiljutine tehing võib mehele sisse tuua üle 100 miljoni dollari ehk enam kui miljard krooni, seda olenevalt uue viina müüginumbritest.
«See ei saa olema lihtsalt toetus Cirocile. See saab olema miski, mida ma hakkan tegema igapäevase tööna,» lisas räppar.
VAATA KA VIDEOT!