Ithaka Maria Rahula: alkoholi joon hetkeemotsioonide ajel

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lilleball 2011 Tallinna vanalinnas. Kapsa-ja salatikleiti kandis Ithaka Maria Rahula, kes sai etteaste lõpuks tulipunase südame Farmi-Gabrielilt.
Lilleball 2011 Tallinna vanalinnas. Kapsa-ja salatikleiti kandis Ithaka Maria Rahula, kes sai etteaste lõpuks tulipunase südame Farmi-Gabrielilt. Foto: Viktor Burkivski

Laulja Ithaka Maria Rahula ütles, et temani jõuavad põhiliselt linnas sõidutee läheduses rippuvad reklaamid, aga seal promotakse viimasel ajal pigem kultuurisündmusi.

«Seega sõltub minu alkoholitarbimine lihtsalt mu vajadusest ja emotsioonist, pigem isegi toote disainist kui reklaamklipist,» ütleb Ithaka Maria Rahula ajakirjale Naised.

«Kui alkoholireklaam on kuidagi andekas ja vaimukas, on sel lihtsalt tuju tõstev toime ja selliseid reklaame ei peaks ära keelama. Käsud ja keelud ei ole need, mis kedagi inspireeriks.»

«Noori mõjutab reklaamist rohkem kindlasti kodune eeskuju ja kasvatus. Nii ka alkoholi puhul, suhtumine sellesse kujuneb pere toel. Suvel kipuvad inimesed rohkem alkoholi tarbima, sest siis lihtsalt puhatakse enam.»

«Mõnel on n-ö ratta pealt maha saamiseks abistava vahendina lõõgastumisel tarvis väikest julgustavat drinki. Samas, miks mitte aeg-ajalt asjad puust ja punaselt kampaania korras meelde tuletada.»

«Kui reklaamitakse siidrit, reklaamitagu ka karskust ja selget pead!»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles