Laulja Ithaka Maria Rahula ütles, et temani jõuavad põhiliselt linnas sõidutee läheduses rippuvad reklaamid, aga seal promotakse viimasel ajal pigem kultuurisündmusi.
Ithaka Maria Rahula: alkoholi joon hetkeemotsioonide ajel
«Seega sõltub minu alkoholitarbimine lihtsalt mu vajadusest ja emotsioonist, pigem isegi toote disainist kui reklaamklipist,» ütleb Ithaka Maria Rahula ajakirjale Naised.
«Kui alkoholireklaam on kuidagi andekas ja vaimukas, on sel lihtsalt tuju tõstev toime ja selliseid reklaame ei peaks ära keelama. Käsud ja keelud ei ole need, mis kedagi inspireeriks.»
«Noori mõjutab reklaamist rohkem kindlasti kodune eeskuju ja kasvatus. Nii ka alkoholi puhul, suhtumine sellesse kujuneb pere toel. Suvel kipuvad inimesed rohkem alkoholi tarbima, sest siis lihtsalt puhatakse enam.»
«Mõnel on n-ö ratta pealt maha saamiseks abistava vahendina lõõgastumisel tarvis väikest julgustavat drinki. Samas, miks mitte aeg-ajalt asjad puust ja punaselt kampaania korras meelde tuletada.»
«Kui reklaamitakse siidrit, reklaamitagu ka karskust ja selget pead!»