Kuldmunal riisusid koore reklaamibüroo Utopia ja üritusturundusagentuur Broadline.events
Selgusid Kuldmuna 2011 võitjad
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reede õhtul KUMUs toimunud Kuldmuna rahvusliku reklaami- ja kommunikatsioonikonkursi galal selgusid Eesti aasta parimad reklaamid, üritusturundusteod, meedialahendused ja PR-projektid. Aasta Reklaamiagentuuri tiitli sai Utopia, Aasta Üritusturundusagentuuriks valiti Broadline.events, mis nimetati ka oma valdkonna Aasta agentuuriks. Aasta reklaamiklient 2011 tiitli pälvis Saku Õlletehas.
Kõiki tänavusi parimaid töid koos kirjeldustega näed siin.
Kõiki finalistid leiad siit.