Kuningas tõi näiteks valitsuse poolt kehtestanud liiklusohutusprogrammi 2016-2025 ja selle rakendusplaani, mille lõppeesmärgiks on säästa aastatel 2016-2025 vähemalt 254 inimelu. Rakendusplaan näeb igaks aastaks ette kümneid erinevaid ohutusalaseid tegevusi. Loe rohkem SIIT!
«Kodutunde» produtsent pole vastusega rahul
Elu24 võttis ühendust Kristi Niloviga ning uuris, kuidas kommenteerib tema ministeeriumi vastust. «Valitsuse vastuskirjast on näha, et konkreetsetele küsimustele vastatud ei ole. Minu küsimusele, millal Tallinna–Tartu surmamaantee saab turvaliseks neljarealiseks, on vastatud ümmarguselt parandustöödest ja määramatust ajast viitega tulevikueelarvetele.»
«Kujutage ette, et te lähete politsei juurde või näiteks maksuametisse ja vastaksite nende küsimustele sama ümmarguselt. «Ega mul siin eriti raha pole, prognoosi järgi äkki 2025. aastaks midagi tekib, aga väga kindel pole ka, sõltub tulevikueelarvetest jne...» Naeruväärne!» sõnab ta.
«Ma tahakski küsida, et kas peame ootama uut valitsust? Või kes on see, kes otsustab rahade eraldamise?» uurib Nilov. «Aastast 1998–2018 on Tallinna–Tartu–Luhamaa maantee nõudnud 215 inimelu, see on iga kilomeetri kohta vähemalt üks inimene! Kui paljud neist ratastoolis on, seda on raske teada, sest nad on ju silma alt peidus, ühiskonnast ära lõigatud.»
Nilovi sõnul on Tartu maantee liiklustihedus nagu Tallinna kesklinna liiklus, ainult sõidukiirused on sootuks teistsugused. Tema arvates on üsna selge, et surmajuhtumid on vältimatud ka edaspidi. «Kui kaua me peame oma eludega nii ulatuslikult riskima?» küsib ta.