Iisraeli võidulugu on kuulatud kaks korda rohkem kui Portugali oma

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Netta ja Salvador

FOTO: Elu24.ee fotomontaaž

Netta laul «Toy», mis võitis ülekaalukalt selle aasta Eurovisiooni, on enda labasuse ja lapsikuse tõttu saanud paljud kriitikat. Laulu on kritiseerinud ka lauluvõistluse eelmise aasta võitja, kuid ometi on Iisraeli lugu kuulatud rohkem kui Portugali oma.

Seda vähemalt YouTube'i numbrite järgi.

Kui vaadata nii Netta kui Salvador Sobrali finaali esitluste kuulajanumbreid, siis Nettal on neid üle kahe korra rohkem. 

Netta laulul «Toy» on YouTube'is 24 579 408 vaatamist, aga Salvador Sobralil vaid 10 741 028. Ja seda vaatamata sellele, et selle aasta Eurovisioonist on möödas üheksa päeva ja eelmise aasta Eurovisioonist üle aasta. 

Netta «Toy»

Salvador Sobral «Amar Pelos Dois»

Tagasi üles