Tõsielustaar Kim Kardashian on tihe sotsiaalmeedia kasutaja ning postitab sinna igapäevaselt. Harper's Bazaari andmetel moodustavadki just sotsiaalmeedia postitused 25% megastaari sissetulekust, mistõttu tegi Elu24 ülevaate staari raskest töönädalast.
Kardashiani raske töönädal: vaata, kuidas tõsielustaar Instagramis kena kopika kokku ajab
Pole kahtlustki, et Kardashian-Jennerite klann on Instagramis väga populaarne, ent vähem teataks seda, kuivõrd suuri numbreid on nõus erinevad ettevõtted neile maksma, et nad reklaamiks sotsiaalmeedias nende tooteid.
Harper's Bazaar vahendab, et Kim Kardashianile makstakse ühe postituse eest kuni 500 000 dollarit, tema õdedele pisut vähem: Khloe ja Kourtney saavad tasuks umbes 250 000 dollarit ning Kendall ja Kylie teenivad ühe postituse eest umbes 400 000 dollarit.
Sotsiaalmeedial on oluline koht nende rikkusel: umbes 25% kogu nende sissetulekust tuleb vaid sotsiaalmeediast, mistõttu kasutab näiteks Kim Kardashian seda hästi ära ka omakapitalil põhinevate toodete reklaamimisel.
Vaata, milline oli Kim Kardashiani tihe töönädal:
ESMASPÄEV - Kim Kardashian postitas Instagrami pildi, mille autoriks on tema abikaasa Kanye West.
TEISIPÄEV - Kardashian jagas sotsiaalmeedia vahendusel perepilti, millel poseerib koos oma abikaasa Kanye Westiga ning laste North'i, Saint'i ja Chicagoga.
KOLMAPÄEV - Kim jagas Instagramis enda kehakumerustest paljastavat fotot.
NELJAPÄEV - Kim Kardashian viimane reklaamikampaania oli paljastavam kui varem. Sel korral peitis ta vaevu ka oma kõige intiimsema kehapiirkonna.
REEDE - Kardashian postitas Instagrami foto, millel lebab laua peal täiesti alasti. Pole kahtlustki, et väljend «sex sells» (seks müüb) pole naisterahvale võõras.
LAUPÄEV - Kim postitas Instagrami lähivõtte endast, mille juurde kommenteeris, et kannab pildil väga vähe meiki - taas vihjates tema enda meigibrändile.
PÜHAPÄEV - Kim jagas Instagramis pilti seoses uue lõhnaõliga, mille pudel on staari keha kujuga, mistõttu tehti naise kehakumerustest eraldi vorm.