Endine ilmatüdruk Marit Rattasepp sai tüssata!

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kanal 2 ilmatüdruk Marit Mittal
Kanal 2 ilmatüdruk Marit Mittal Foto: AFP / Scanpix

Endine «Reporteri» ilmatüdruk Marit Rattasepp kirjutab oma blogis negatiivsest kogemusest seoses kosmeetikafirma Oriflame’i ja firma heaks töötavate teenindajatega. Tegemist võis olla suisa väikest viisi pettusega.

«Sellist p**ka poleks Oriflame’ist küll uskunud!» pahvatab naine oma blogis. Naisele olevat reklaamitud, et on võitnud näohoolduse ja jumestuse, mis lõppkokkuvõttes tähendas seda, et kogu ettevõtmine oli vaid suur müügiäri. Isegi proovimiseks antud tooted tuli endal peale kanda. 

Naine väljendab oma nördimust raisatud aja üle, milleks kulus koos õige koha üles leidmise ja transpordiga ligi kaks ja pool tundi. Naine tundis, et teda on petetud, sest esialgne jutt ja lõpptulemus olid täiesti erinevad. Ei näohooldust, ei meiki, vaid pealetükkiv müügitöö ja püsikliendiks hakkamiseks survestamine.

Marit kutsub kõiki üles ettevaatlikkusele, et teised inimesed selliselt oma aega raiskama ei peaks ega heausklikult kuskile alla ei kirjutaks. 

Elu24-le rääkis sarnasest kogemusest veel üks neiu, 25-aastane Marie, kes lahkus lubatud näohoolduselt nii pettumuse kui ärritunud nahaga. «Mõtlesin, et ei saa kokkulepitud päeval minna ja otsin sõbrannat, kes saaks. Jumal tänatud, et ükski neist mu pakkumist vastu võtta ei saanud, jube piinlik oleks olnud! Reklaamin tasuta näohooldust, aga kohale minnes vahid kataloogi ja määrid mingit imelikku möksi endale peale.» 

Mariele sai osaks küll veidi suurem tähelepanu, sest kohal oli ka aparaat, millega testiti nahatüüpi ja niiskusetaset eri piirkondades. «Prouad mängisid seal tõsist spetsialisti, aga kui asusin meiki eemaldama, karjatas üks neist, et issand, sul on ju silma all verevalumid! Mina ka ehmusin täiesti, et mis mõttes, mis verevalumid!? Peeglisse vaadates nägin ennast täiesti tavalisena. Mul lihtsalt on loomupäraselt silmanurkades suur tumedus, kindlasti mitte midagi ennenägematut. Inimene, kes väidab ennast olevat kosmeetik ja nahaspetsialist võiks sellise asjaga olla kursis ja mitte oma klienti ebamugavasse olukorda panna. Üle laua istus võõras inimene ja tõesti, piinlik oli!»

Marie leiab, et selline müügitaktika teeb firmale rohkem kahju kui kasu. «Mina näiteks oleksin juba enne minekut olnud täiesti kindel, et ei soovi midagi osta. Kuna mul on tundlik nahk, pean kasutama väga kõrge kvaliteediga kosmeetikat, mis ei sisalda näiteks lõhnaaineid. Oriflame ei ole kahjuks oma toodete hüpoallergeensuse suhtes tuntud. Oleksin minemata jätnud ja kõigi aeg, ressurss oleks jäänud raiskamata. Mind teenindanud tädi proovis minuga väga sõbrannatada ja pidevalt mind ümber veendes kinnitada, et tema teab paremini, mis minu nahale sobib või mitte. Järgmisel päeval vaevlesin lööbe käes. No, aitäh!»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles