Ameerikas suurt populaarsust kogunud kohtinguäpp «The League» (inglise keeles liiga) on ainult registreeritud kasutajatele mõeldud rakendus, mis suunatud professionaalidele samaväärse kaaslase leidmiseks.
Sobivus ja vastuvõtmine baseeruvad LinkedInil ja Facebooki profiilidel. LinkedIn on üks suurimaid sotsiaalmeediakanaleid, mille kasutajad jagavad omavahel tööalast informatsiooni. Peamiselt on näha inimeste senised töökohad, mis peavad enne avalikustamist tööandjalt ka kinnituse saama. Eri töösuhete läbi luuakse võrgustik, mille abil on võimalik näha inimeste professionaalsust ja ärilisi kokkupuuteid, vähendades kasutajate võimalust «ilustavateks täiendusteks».
Rakenduse kasutamine on imelihtne, kuid erineb konkureerivast ja ka Eestis väga populaarsest Tinderist märkimisväärselt. Olles äpiga ühendanud oma LinkedIni ja Facebooki profiili, saavad kasutajad valida oma eelistused potentsiaalsele paarilisele. Kriteeriumite hulka kuuluvad sugu, vanus, pikkus, distants, haridus, religioon ja etniline päritolu. Pärast küsimustele vastamist ja info esitamist pole sa veel konto omanik, vaid sind suunatakse ootejärjekorda, seniks, kuni avaldusi üle vaadanud personal on selle vastu võtnud või tagasi lükanud.
Kui näiteks Tinderi kasutajad on harjunud viipama paremale või vasakule, et inimene valida või mitte ja alles pärast mõlema kasutaja vastastikuse «meeldimise» järel on võimalik suhtlusesse astuda, siis The League näitab igal päeval vaid viit potentsiaalset kaaslast. Rakenduse «teise liigasse kuulumisest» annab tunnistust ka äpile 2016. aasta juunis tehtud uuendus, kus sai ühe kriteeriumina märkida ka naisi, kes on huvitatud oma munarakkude külmutamisest.