«Kui fotograaf pildistab isikut konverentsil ja müüb selle pildi ajalehele koos õigusega seda avaldada, siis ei anna see luba antud fotol kujutatud isiku kasutamiseks reklaamis.»
«Pildipankades on reeglina väga täpselt kirjas, missugused õigused on pildil kujutatud isik andnud kujutise ostjale ning mis eesmärkidel tohib antud fotot kasutada. Kui pildi avaldamise õigus sisaldab ka reklaami, siis ei tohiks olla probleemi ja sellisel juhul peaks õiguste müüjal endal olema vastavad õigused hangitud.»
«Antud juhul võib küll kõvasti kahelda, et piltide autorid on märgitud isikutelt vajalikud õigused hankinud. Pealegi on kasutatud ka viiteid konkreetsetele nimedele, milleks peab samuti olema reklaamis kasutatu luba.»
«Reklaamija ei saa ühtki isikut, ei kodu- ega välismaist, panna omavoliliselt tema isikule viidates miskit kaupa või teenust soovitama, kiitma või kasutama, ka siis, kui isikut ennast pildis ei näidata.»
Maailmas tehakse küllaga reklaame, kus on vihjeid / nalju tuntud isikutele, kuid reeglina kasutatakse neis teisikuid. Selleks on isegi olemas spetsiaalsed agentuurid, kes selliseid tüpaaže rendivad.»
«Reeglina ei vihjata sellises reklaamis otseselt isikule, vaid vaataja peab sarnasusest ise järelduse tegema, keda silmas peetakse. Üldiselt toob maailmakuulsate tegelaste reklaamis kasutamine endaga kaasa kuhjaga juriidilisi probleeme, mida suurte agentuuride ja tootmisfirmade juristid peavad läbi hammustama. Kuid hea tulemus võib nähtud vaeva kuhjaga tasuda.»