Kuldmuna: vaata rahvusliku reklaamikonkursi finaali jõudnud töid

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fotol valmiv praemuna meenutab Kuldmuna auhinda
Fotol valmiv praemuna meenutab Kuldmuna auhinda Foto: SCANPIX

Tänavusele rahvuslikule reklaami- ja kommunikatsioonikonkursile Kuldmuna 2011 esitati kokku 669 tööd, millest žürii selgitas välja finalistid 38 kategoorias.

Kuldmuna korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul esitati tänavu rekordarv töid ning kuna paljud finaali jõudnud tugevad projektid levisid peavoolukanalitest väljaspool, siis pole laiem avalikkus neid seni üldse näinud. «Reklaami-, tehnika- ja sotsiaalsed trendid on väga kiiresti muutunud, tarbija nahk on muutunud paksemaks ja vajab tugevamat stimulatsiooni, mis kajastub ka tänavustes töödes,» ütles Iida

Kokku esitati Kuldmuna konkursile 669 tööd, millest üle poole, 380 traditsioonilise reklaami (tele-, väli-, trüki- ja raadioreklaamid) kategoorias. Ülejäänud tööd esitati disaini, üritusturunduse, meedia, digitaalsete tööde ning suhtekorraldusprojektide valdkonnas.

Kuldmuna võitjad selguvad 27. mail KUMUs toimuval auhinnagalal, kus kuulutatakse välja ka aasta agentuurid ning parimad noored kommunikatsiooniinimesed, kes võistlevad Pesamuna tiitlile.

Kõiki finaali jõudnud töid näed siit!

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles