Tänavu jaanuaris hakkas kaubamaja kavandama oma kevadkampaaniat. «Aga meil oli lugu olemas selle jaoks!» ütles Varusk. «Ainuke tingimus oli see, et loos ei tohi enne «Eesti laulu» kaubamaja ega selle kampaaniat kuidagi kajastada.» Nii ka sündis – kaubamaja reklaam ja kaubamärk liitusid poplooga vähemalt 36 tundi pärast selle ERRi otsesaates esitamist, esmaspäeva hommikul. «Normet ei teadnud sellest mitte midagi, aga ega ta ei oleks pidanud teadma ka. See lugu ei kuulu ju ERRile,» märkis Varusk. «Juriidiliselt ei ole siin midagi valesti. Võib ju mõelda, kust jookseb eetiline piir, aga seegi on küsitav.»
Laasner kinnitas, et «Naine» on üks laul tema tänavu ilmuvalt plaadilt, kus ta musitseerib koos erinevate naislauljatega. «Tundus, et see on hästi lahe lugu ja sellest saab plaadi teine singel. Koos plaadifirmaga pakuti välja, et seda esitatakse «Eesti laulul», ja see sobis kõigile.»
«Minu muusikaloomingut on kasutatud Eesti reklaamides telekomidest kuni panganduseni juba 20 aastat. Kuna kaubamaja kannab samu väärtusi, mis on selles loos, siis tekkis mõte pärast «Eesti laulu» kasutada seda kaubamaja kampaanias,» ütles Laasner. «See ei ole kaubamaja reklaamlugu, see on minu albumil ilmuv minu singel.» «Eesti lauluga» sõlmiti eksklusiivsuslepe, et laul «Naine» varem mitte kuskil ei ilmuks. Nõnda ka nii läks.
Laasner rääkis, et kunstnikuna on tema huvi oma loomingut võimalikult laialt levitada ning see, et lugu läheb ka muudesse kanalitesse peale «Eesti laulu», tuli saate tootjatega jutuks. «Nüüd tuli see kõigi jaoks üllatusena, ilmselt läks vahepeal aega mööda ja kõik tegelesid oma asjadega. Selge, et kaubamaja mõte tuli minu poolt. Sel aastal tuleb veel singleid, mis on seotud erinevate kaubamärkidega,» ütles muusik. «Tänapäeval on see täiesti normaalne, et plaadifirma otsib lugudele väljundeid. Raadio pole tänapäeva muusikaäris enam mingi põhikanal, väljundiks võivad olla ka reklaamid, filmid või muud turunduslikud kanalid.»