/nginx/o/2008/05/06/38338t1h4e84.jpg)
Kodumaine sõjadraama «Detsembrikuumus» oli teist nädalavahetust järjest Eesti kinode vaadatuim film – seda käis vaatamas 5615 filmisõpra, kes maksid selle lõbu eest kokku 415 450 krooni.
Kodumaine sõjadraama «Detsembrikuumus» oli teist nädalavahetust järjest Eesti kinode vaadatuim film – seda käis vaatamas 5615 filmisõpra, kes maksid selle lõbu eest kokku 415 450 krooni.
Animafilm «Kärbsed kuu peale 3D» pakkus huvi 5173 inimesele, kes teenisid filmitegijatele veelgi rohkem raha kui «Detsembrikuumust» vaatamas käinud kinohuvilised – nimelt jätsid nad kinokassadesse 461 130 krooni piletiraha.
Põnevusfilm «Max Payne» tõi hiigelekraanide ette 2330 inimest ning noortefilm «Keskkoolimuusikal: lõpuklass» pakkus huvi 2273 muusikalembesele filmifännile.
Edetabeli viiendale kohale jäi kontserdidokumentaal «U2 3D», mida käis vaatamas 1709 ansambli U2 fänni.