Sisuturundus

Durex tähistab sõbrakuud toredate üllatustega

Valentinipäeva tähistati juba Vana-Roomas. Romantikat ja armastust ülistava tähenduse, millisena teame seda täna, sai päev 14. sajandil. Maailma juhtiv seksuaalse heaolu kaubamärk Durex tähistab sel aastal armastuse pidupäeva eriti uhkelt, kinokülastajaid ootavad Tallinnas Coca-Cola Plazas vallatud eriklipid ja Õnneliku istekoha mäng.

Veebruarikuu kuumim sündmus filmimaailmas on kahtlemata linateose „Viiskümmend vabastatud varjundit“ esilinastus. Durex on otsustanud vaatajaid selle filmi vaimus üllatada. Kahe nädala jooksul, 23. veebruarini näidatakse Coca-Cola Plazas enne filmi videoklippi, mis tutvustab valdkonna uudistoodet: Durex Intense stimuleerivat geeli naistele, mille kasutamine tõstab tuntavalt orgasmini jõudmise tõenäosust. Tootja tehtud katsed on näidanud, et kliitorit stimuleeriva geeli kasutamisel jõuab orgasmini kaheksa naist kümnest. 

Orgasmi käigus vallandub kehas ka armastuse hormoonina tuntud oksütotsiin, mis tugevdab emotsionaalset sidet partneriga. Orgasmi soodustab erutus, mille tekkele aitab stimuleeriv geel suurepäraselt kaasa. Lääneriikides kasutatakse sarnaseid geele juba mõnda aega ning nüüd koguvad need populaarsust ka Eestis. Regulaarne seksuaalne rahuldus mõjub inimesele hästi – eufoorilist tunnet tekitav õnnehormoon parandab elukvaliteeti.

Seks mitte ainult ei vallanda tohutut hormoonidetulva, vaid muudab partnerite omavahelised suhted lähedasemaks ning edendab tervet ja õnnelikku suhet. Samuti tugevdab seks immuunsust, vähendab stressi ja pinget, parandab une kvaliteeti ja tuju ning tasakaalustab emotsioone.

Videoklipi näitamise ajal viiakse läbi ka Õnneliku istekoha mäng, mille käigus saab üks külastaja Durexi kasulike ja inspireerivate kingituste omanikuks. 9.–14. veebruarini jagab Durex õhtuste filmiseansside ajal üllatusi, meenutades inimestele, et seksuaalsust kui paarisuhete olulist osa ei tohiks jätta tähelepanuta.

Lisaks kinos pakutavale kutsus Durex eelmisel nädalavahetusel sõbrapäeva eelpeole oma partnerid, et tänada neid filmi eellinastusega ühiste projektide ja tehtud töö eest. Peo külalised said vabas õhkkonnas nautida peeneid suupisteid, mullijooke ja üksteise seltskonda.

„Reckitt Benckiser võttis Durexi kaubamärgi Balti riikides üle 2014. aastal ja napi nelja aastaga oleme saavutanud Eestis 77% osakaaluga turuliidri positsiooni. Selle tulemuseni on viinud tugev tiimitöö ja partnerite usaldus ning toetus. Oleme selle saavutanud ühtse meeskonnana töötades,“ lausus Reckitt Benckiser Eesti müügijuht Ivar Hermann.

Elu 21. sajandil on kiire ja alati ei leita aega üksteisest hoolimiseks, vahel jääb edasi ütlemata ka tänu. Sõbrakuul, armastuse pidupäeval teeb Durex üleskutse tuua oma paarisuhtesse rohkem õrnust, aga ka hoolima kõigist lähedastest, tänada oma peret, sõpru ja kolleege, ning panustada aina tugevamatesse suhetesse.

    Populaarne

    Tagasi üles