Rootsi riidebrändi H&M rassistlikus reklaamis kaasa teinud mustanahaline lapsmodell võib saada muusikamogulilt Sean Combs ehk P. Diddylt miljoni dollari suuruse lepingu.
Diddy on pakkumas H&M rassismireklaamis osalenud poisile miljoni dollari suurust lepingut
Diddy on valmis poisile maksma enda riietebrändi «Sean John» toodete reklaamimise eest miljonit dollarit. Seda vähemalt viimaste kuulujuttude kohaselt.
Kui väljaanne Metro püüdis Diddylt ning tema esindajatelt selles osas kommentaari saada, keelduti sellest. Aga see ei tähenda, et kuuldused tõele ei vastaks.
Kui need aga peaks tõele vastama, siis on see poisile kõike juhtunut arvestades suurepäraseks tulemuseks.
Poisi rohelisele dressipluusele oli kirjutatud «Lahedaim ahv džunglis». Pärast seda kui H&M reklaam avaldati oli Diddy üks nendest mustanahalistest kuulsustest, kes selle avalikult hukka mõistis. Diddy aga tuli välja enda reklaamlausega ja asendas H&Mi rassistliku lause millegi võimsama vastu.
Reklaami ilmumise järel teatas The Weeknd, et ta loobub H&M reklaamides osalemaks. Täna teatas enda partnerluse lõpetamisest ka valgenahaline räppar G-Eazy.
«Ma olen viimaste kuudel jooksul olnud tõeliselt vaimustunud enda koostöö alustamisest H&Miga,» kirjutas räppar enda Instagramis. «Aga pärast selle häiriva pildi nägemist meie globaalne kampaania kiiresti haihtus ning praegusel hetkel olen otsustanud nendega igasuguse koostöö lõpetada.»