Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

TeliaSonera uus logo meenutab seksilelu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Anu Saagim
Copy
Telia Sonera meenutab Philpsi seksilelu
Telia Sonera meenutab Philpsi seksilelu Foto: Philps

Paljudele eestimaalastele armsaks saanud EMT nunnu lepatriinu on tänaseks ajalugu.

TeliaSonera vahetas kõigil enda alla kuuluvatel ettevõttetel logo välja uue ja meeldiva vastu. Logo on äravahetamiseni sarnane Philipsi poolt toodetava seksileluga.

Kaks giganti väikses Eesti telekomimaailmas, EMT ja Elion, teatasid täna oma logode muutmisest emafirma TeliaSoneraga sarnaseks.

ERRi andmetel läheb logovahetus EMT-le ja Elionile kahe peale kokku maksma ligi 700 000 eurot! Kõigi 20 riigi peale kokku maksis logode ühtlustamine 28 miljonit eurot.

Philips on samuti hiljuti müügile paisanud ultramoodsa unisex seksilelu, mis sobib kasutamiseks nii meestele kui naistele. Lillade, ümarate servadega padjakestega võib stimuleerida nii meeste, kui naiste suguelundeid ning see on äravahetamiseni sarnane Telia Sonera uue logoga. Isegi värvivalik - lilla põhi valgete triipudega on justkui seksilelult maha viksitud. 

Philips soovitab moodsat mängukanni kasutada paarikestel, kes soovivad elavdada oma intiimsemaid hetki.

Mehe suguelundite stimuleerimiseks mõeldud padjakesega võib paitada mehe reite sisekülgi ja suguelundit. Seadme ümarad tipud on suurepärased rinnanibude massaažiks.

Naistele mõeldud padjake töötab vibraatorina, kuid seda saab kasutada ka paljude teiste naise erogeensete tsoonide erutamiseks.

Vaata lisaks SIIT!

EMT juhatuse seksikas esimees Valdo Kalm ütles Ekspressile, et tema isiklikult paljudele armsaks saanud lepatriinu kadumise üle erilist nostalgiat ei tunne. «Lepatriinu on töötanud hästi, aga elu läheb edasi. See on pragmaatiline otsus,» ütles Kalm.

Vaata lisaks SIIT!

Kalmi sõnul käib Eesti telekomiturul nii tihe rebimine, et igal kevadel tuleb millegi uue ja värskega välja tulla. Mis siis sedapuhku juhtus?

Lühidalt ja rahvakeeli kokku võttes: uus on pandavam!

Vaata ja võrdle! Mida Sina arvad?

Tagasi üles