Eesti Muusikaauhinnad 2020

Suur tervise- ja spordihoroskoop 2018

FOTO: Simon Howard/Mercury Press / Caters / Scanpix

Vaata milline on su tulevane trennigraafik ja tervisekaart aastal 2018. Millal tasub olla hulljulge ekstreemsportlane, millal aga on kasulikum hoopis oma söögiharjumusi jälgida. 

Kollase koera aasta 2018 tuleb üldjoontes rahulik ja helge. Ka tervise- ja spordivallas tasub kahe jalga maa peal püsida. Eeloleval aastal võiks võtta ette pigem lihtsaid ja vähenõudlikke spordialasid ja jälgida oma keha. Ideaalseim kuu oma tavapärase treeningkoormuse suurendamiseks on september. Mai ja oktoober on pisut hektilisemad ja ohtlikuma tähtede seisuga kuud, siis tasuks hoiduda ekstreemsustest. Koera aastal sündinutel on tuleval aastal suur tõenäosus saada lapsevanemateks. 

Jäär

(21. märts – 19. aprill)

JÄÄR

FOTO: Scanpix

Tuleval aastal on rangelt soovitav viibida võimalikult palju värseks õhus. Võiksid juba jaanuaris võtta käsile mõne talispordiala näiteks lapsepõlves õpitud, kuid tänaseks unustatud, uisutamise. Sportlikud saavutused ei ole olulised, pigem on uisutamine hea ettekääne õues lõbutsemiseks.

Kui su uusaastalubadus on taaskord kaalulangetamine ja mõõdukas dieet, siis dieediga on soovitav alustada alles aprillis. Et suvel muretult vabas õhus sportida, tee kindlasti hiljemalt mai kuus ära ka puugisüst.

Sõnn

(20. aprill – 20. mai)

Sõnn

FOTO: Anna Litvinova

Sõnnil tuleb oma eeloleva aasta treeningkava korralikult üle vaadata. Sa alustad nagu ka varesematel aastatel kell seitse hommikul jõusaalis ja kui sa õhtu ujulast kella kümneks koju jõuad, alles siis oled sa rahul.

Võta omale veebruaris trenni-puhkust: keera pulsikell välja ja mine otse kodust rahulikult jalutades, mitte jõusaalist autosse joostes, kontorisse. Kevade poole võiksid jõusaali trenažööri vabalt jalgratta vastu välja vahetada.

Kaksikud

(21. mai – 21. juuni)

Kaksikud

FOTO: Anna Litvinova

Kaksikutele on 2018. aasta ideaalne reisimiseks ja eneseületamiseks. Kui võimalusi on, võiks kaksikud tuleval aastal vähemalt kaks suuremat reisi ette võtta. Ei ole välistatud, et üks reisipakkumine tuleb sulle tööandja poolt ja alles aasta lõpus. Haara sellest võimalusest!

Kaksikutel on vaja uusi avarusi vallutada ja mägedeõhtu hingata. Seetõttu sobikski võtta ette mägironimine või suusamatk. Pretensioonitum päikesepuhukus võib aga kaugemasse tulevikku lükkuda.

Ettevaatlik tuleks olla hingamisteede haigustega.

Vähk

(22. juuni – 22. juuli)

Vähk

FOTO: Anna Litvinova

2018. aasta tuleb vähile uimane ja aeglane nagu vatine pilv. Vähi energiavarud taastuvad jõudsalt alles märtsis, seni on rahulik kulgemine täiest õigustatud.

Tänavu võiks vähid olla topelthoolikad hoopis oma naha hooldamisega. Igasugune nahalööve võib olla  püsivam kui varem. Tugevama akne puhul külastage kindlasti nahaarsti.

Aasta algusepoole uuri võistluskunstide treeningute ajakava. Need peaks virgutama ka vähi väsinud vaimu. Kui vanus lubab, võiks tuleval suvel harjutada hoopis rulasõitu.

Lõvi

(23. juuli – 22. august)

Lõvi

FOTO: Anna Litvinova

Lõvi peaks pidama piiri pidutsemise ja alkoholiga. Eriti varakevadel on oluline välja magada. Vähemalt seitse tundi ööund on su jumele kordades kasulikum kui lõputu pidutsemine. Seltskond on sulle oluline, kuid kaua sa veel jaksad?

2018 on ideaalne aasta soetada endale karvane sõber, kes lihtsalt sunnib sind ka kõige külmema ilmaga õue jalutama minema. Ning nii mõnegi reede õhtu baaride asemel hoopis metsaradadel uitama.

Ole ettevaatlik südamehaigustega. Ja ära unusta ka oma günekoloogi.

Neitsi

(23. august – 22. september)

Neitsi

FOTO: Anna Litvinova

Neitsi võiks veeta võimalikul palju vaba aega vee lähistel. Vaikselt võiks juba jaanuaris alustada soolavannidega. Uuri, kas su spordiklubis on ka bassein. Suvel võiks viibida võimalikult palju mere ääres.

Ettevaatlik tuleks neitsidel olla tuleval aastal oma silmadega. Anna oma silmadele piisavalt puhkust ja jälgi silmarõhu taset.

Kaalud

(23. september – 23. oktoober)

Kaalud

FOTO: Anna Litvinova

Jalgpall on muutunud kaaludele mugavalt kättesaadavaks pubi-spordiks. Noorena läbitud jalgpallitrennid on suubumas aina suurematasse õlletopsidesse. Uuel aastal peaks kaaluma siiski ka spordiklubi uksest sisse piilumist. Väga tõsist treeningkava muidugi ei maksa teha. Tuleval suvel võtke lihtsalt sõpruskond kokku ja korraldage koos lõbusaid jalgpallipallimatše.

Muret võivad muuseas tekitada seedimisprobleemid, eriti novembris. 

Skorpion

(24. oktoober – 21. november)

Skorpion

FOTO: Anna Litvinova

Tänavused spordiväljakutsed on skorpionitele kulukad. Koostates oma eelarvet jätke ruumi vähemalt ühele SUP lauale ja poksikotile.

Kuna skorpion on tuleval aastal, eriti märtsi kuus, tujukas ja vihane, aitab poksikott ideaalselt tundeid maandada ja kaaslasi säästa. Ülesöömise pärast ära muretse, kulutad selle energia kindlasti ära.   

Ambur

(22. november – 21. detsember)

Ambur

FOTO: Anna Litvinova

Ambur võiks jätkata saalitreeninguid. Ei olegi vahet, kas mängid võrkpalli või teed joogat. Keskendu oma kehale kui tervikule. Tuleval aastal püüa teravamalt tähele panna ka loodusravitsejate nõuandeid. 

Jaanuari teisel nädalal helista hambaarstile.

Võta omale aega söömiseks, püüa vältida kiirtoitu.

Kaljukits

(22. detsember – 19. jaanuar)

Kaljukits

FOTO: Anna Litvinova

Sul on tervislik elustiil, aga meel on pidevalt põhjuseta mõru. Et vältida tõsist depressiooni, räägi oma lähedastega või professionaalse nõustajaga.

Ole tähelepanelik jalgadega seotud haigustega, eriti põlvevaludega. Juuli lõpu poole võivad tekkida imelikud kordinatsioonihäired ja värinad kätes.

Veebruar on viimane aeg oma jalgrattale talvekummid alla panna.

Veevalaja

(20. jaanuar – 18. veebruar)

Veevalaja

FOTO: Anna Litvinova

See aasta tuleb veevalajal vaeguste vaene. Sind varem kummitanud peavalud kaovad tuleval aastal täielikult. Kui tunned end ülearu laisana, võid otsida abi vitamiinidest. Muretse omale majapisamisse mahlapress.

Jälgi igaks juhuks regulaarselt ka oma vererõhku.

Kalad

(19. veebruar – 20. märts)

Kalad

FOTO: Anna Litvinova

Kaldel tuleb 2018 ootamatult tervislik aasta. Suvel soovitav juba juunis võtta ette aktiivne puhkus, erinevad loodusmatkad ja kanuutrip sobiks selleks ideaalselt . 

Oled edukas meeskonnamängija. Võtad aina julgemaid väljakutseid vastu. Võimalik, et saavutate oma võistkonnaga edu ka rohkem kui kohalikel spordivõistlustel.

Kui plaanid taimetoitlasena jätkata, jälgi raua taset oma kehas.

Tagasi üles