Televaatajad pahased: pidevalt muutuv «Terevisioon» on reklaamisaade

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
"Terevisiooni" viimased saatejuhid (vasakult): Reimo Sildvee, Katrin Viirpalu, Heli Luik, Piret Järvis-Milder,  Martin Veisman
"Terevisiooni" viimased saatejuhid (vasakult): Reimo Sildvee, Katrin Viirpalu, Heli Luik, Piret Järvis-Milder, Martin Veisman Foto: ERR

Eile selgus, et septembris alustanud uus «Terevisiooni» saatejuht lahkub juba ekraanilt. ETV hommikusaadet on aastate jooksul saatnud pidevad uuendused ning saatejuhtide vahetused. 

Televaatajad leiavad, et uus saade ei ole enam see, mis varem ehk asendamatu hommikuäratus. «See on kui ümmargune reklaamiklubi - kes müüb oma kontserti, plaati või heategevusüritust. Põnevate ja sisukate teemade kajastust saatest enam ei leia,» ütleb ajakirjaniku taustaga televaataja, kelle sõnul on ETV hommikusaatest saanud sisuturunduskanal. 

«Hommikusaade käis lõplikult alla, kui saatejuhina liitus Eero Reino, kes puterdas vahetpidamata ega õigustanud end saatejuhina mitte kuidagi,» hindab teine televaataja, kelle sõnul said hiigelajad läbi siis, kui tandemid Välba-Reikop ning Vaino-Viirpalu ekraanilt kadusid. «Neile väärilist mantlipärijat ei ole suudetud Eesti konnatiigist leida,» lisab ta. 

«Riigikanal peaks arvestama maksumaksja arvamustega ja lõpetama hommikuse läbu ETV kanalil,» on kolmas televaataja resoluutne.

Siiski leidub Elu24ga rääkinud televaatajate seas ka positiivsemaid hinnanguid. «Iga asi võtab aega ja eks ideaalse koosseisu leidmine tuleb ajaga. Seda enam, et eelnevatest tandemitest on kingad suured,» ütleb aastaid «Terevisiooni» saatel ärganud televaataja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles