Eile selgus, et septembris alustanud uus «Terevisiooni» saatejuht lahkub juba ekraanilt. ETV hommikusaadet on aastate jooksul saatnud pidevad uuendused ning saatejuhtide vahetused.
Televaatajad pahased: pidevalt muutuv «Terevisioon» on reklaamisaade
Televaatajad leiavad, et uus saade ei ole enam see, mis varem ehk asendamatu hommikuäratus. «See on kui ümmargune reklaamiklubi - kes müüb oma kontserti, plaati või heategevusüritust. Põnevate ja sisukate teemade kajastust saatest enam ei leia,» ütleb ajakirjaniku taustaga televaataja, kelle sõnul on ETV hommikusaatest saanud sisuturunduskanal.
«Hommikusaade käis lõplikult alla, kui saatejuhina liitus Eero Reino, kes puterdas vahetpidamata ega õigustanud end saatejuhina mitte kuidagi,» hindab teine televaataja, kelle sõnul said hiigelajad läbi siis, kui tandemid Välba-Reikop ning Vaino-Viirpalu ekraanilt kadusid. «Neile väärilist mantlipärijat ei ole suudetud Eesti konnatiigist leida,» lisab ta.
«Riigikanal peaks arvestama maksumaksja arvamustega ja lõpetama hommikuse läbu ETV kanalil,» on kolmas televaataja resoluutne.
Siiski leidub Elu24ga rääkinud televaatajate seas ka positiivsemaid hinnanguid. «Iga asi võtab aega ja eks ideaalse koosseisu leidmine tuleb ajaga. Seda enam, et eelnevatest tandemitest on kingad suured,» ütleb aastaid «Terevisiooni» saatel ärganud televaataja.