/nginx/o/2011/05/11/577108t1hfac6.jpg)
Pesufirma Triump International lasi välja «Toeta Jaapanit» rinnahoidja.
Pesufirma Triump International lasi välja «Toeta Jaapanit» rinnahoidja.
Pihikut meenutavat pesueset reklaamis selle kampaania reklaamnägu, modell Hikaru Kawai, edastab AFP.
«Toeta Jaapanit» rinnahoidja koosneb 54 jaapanlasi toetavast sõnumist, mis pärinevad 36 riigist. Komplektis on ka samas stiilis seelik.
Sõnumid on trükitud neljakandilistele siidriidetükkidele, mis on kokku õmmeldud. «Sõnumeid» ümbritseb pits.
Rinnahoidjat tutvustati täna 11. mail, mil möödub Jaapani suurimast looduskatastroofist kaks kuud.
Nende komplektide müügist saadav tulu annetatakse katastroofis kannatanuid abistavatele organisatsioonidele.
Triumph International Jaapani osakond annetas katastroofis kannatanud naistele läbi kohalike heategevusorganisatsioonide 62 000 erinevat pesueset.