Kampaania eesmärk on suurendada naiste teadlikkust ja rinnavähi skriiningust osavõtjate arvu ning koguda raha mammograafiabussis oleva digitaalse mammograafi ostuks. Kampaania patroon on Birgit Varjun.
Birgit oli kampaania patrooniks ka möödunud aastal, kuna lauljatari lähedaste hulgas on esinenud rinnavähki, ajendaski see Birgitit vähiliidu ettepanekuga nõustuma. Lauljatar soovis anda ka enda panuse, et teavitada Eesti naisi rinnavähi skriiningu olulisusest. Tänavu teab aga Birgit oma kogemusest, kui oluline on oma rindu kontrollida. Mõned kuud tagasi avastati ka Birgiti enda rinnast tükk, mis uuringute tulemusel osutus õnneks healoomuliseks kasvajaks, kuid sellegipoolest peab ta iga 5-6 kuu tagant kontrollis käima.
Birgit tahab eriti südamele panna kõikidele oma eakaaslastele, et rinnavähk ei hooli vanusest.
«Rinnavähk ei ole ainult vanemate naiste probleem, üha enam puudutab see ka noori naisi ja isegi mehi. Eestis on juhtumeid küll, kus ka meestel on rinnavähki avastatud,» hoiatab Birgit.
Kampaania «Teksades rinnavähi vastu» sai alguse 1996. aastal, mil teksafirma Lee Jeans töötajad jõudsid omavahel rääkides äratundmisele, et neid kõiki on mingil moel puudutanud rinnavähk. Just Lee Jeansi töötajad algatasid antud kampaania ja kutsusid firmasid üles lubama oma töötajatel igal aastal korra tööle tulla n-ö vabas riietuses. Vastutasuks annetab iga töötaja viis dollarit rinnavähi vastu võitlemiseks. Asja mõtteks oli, et kui suudetakse veenda inimesi tegema üht väikest sammu, suudetakse koos saavutada väga suuri asju.