Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Galerii: Kriss Soonik avas kodumaal oma luksusbrändi esimese showroomi moekaimate eestlastega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

26.oktoobril avas Kriss Soonik Tallinnas Paavli tänaval showroomi, millest saab kaubamärgi kõige laiema tootevalikuga esindus Eestis. Ühtlasi on showroom kõige ehedam peegeldus brändist nagu seda näeb märgi looja ja peadisainer Kriss Soonik-Käärmann.

Peagi 9 aastaseks saava Kriss Soonik Loungerie jaoks on showroomi avamine justkui järgmine loogiline samm, mis viib ellu Kriss Soonik-Käärmanni pikaaaegse unistuse. «Kuna ka meie tootmine on Tallinnas, tekkis mul unistus tervikust. Kohast, kus on nii showroom, tootmine, meie kontor, meie brändi hing. See 200 ruutmeetrine ruum mõnusalt tööstuslikus Kopli keskkonnas tundus just ideaalne,» avab Kriss showroomi loomise tagamaid.
Showroomi näol on tegemist ka kaubamärgi esimese otsese kokkupuutega siinse turu lõppkliendiga, tänu millele loodetakse julgemalt katsetada uusi ideid, mis vahel edasimüüjatele ehk liiga riskantsed tunduvad.

Avamispeol oli külalistel võimalus tutvuda Kriss Sooniku SS18 kollektsiooni esimese osaga, mille fookuses on seekord mustad sametsüdamed tüllil. Lisaks pesule ja toppidele on esimest korda valikus ka kleit.

Kriss Soonik Loungerie sai alguse pea 9 aastat tagasi, Eestisse jõuti aga alles 2011. aastal, kui märki asus esindama pesupood Ulakas Kaunitar. Kriss Sooniku disainpesu eripärana paistab silma  see, et enamus sellest on kantav ka ülerõivastena.

Kogu Kriss Sooniku looming toodetakse Eestis. Lisaks leiab brändi viieteistkümnest riigist üle kogu maailma, eksootilisematest kohtadest näiteks Kuiveit ja Jaapan. Bränd on kogunud tunnustust moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ ja Cosmopolitan.

Tagasi üles